*Ulrica*
Odlaklubben Väst´s Januariträff

Lördagen den 26 januari
klockan 13 - 16
i Älvängen

Alla odlaiter och deras vänner är hjärtligt välkomna!
Du måste inte ha med dej växter eller fröer - ditt sällskap är gott nog!

Program:
Krukväxtloppis - ta med plantor och sticklingar och byt, sälj, skänk eller köp.
Fröfrossa - ta med frökataloger och överblivna fröer.
Fika - ta med din egen semla! Te, kaffe och läsk finns på plats till självkostnadspris.
Lotteri - Odla.nu har skänkt fina priser som kommer att lottas ut under träffen.

Anmälan sker i tråden "Odlaklubben Väst´s Januariträff"
där det också finns mer information om evenemanget och Odlaklubben Väst.

Välkommen!
Eva i Höga
Jag anmäler mig men har nog med mig ett gäng så jag återkommer när jag pratat med alla. Likaså återkommer jag om vad vi har med oss.
*Ulrica*
Kul att du kommer Eva! Jag tar med dej bland anmälningarna så länge!

Anmälan sker i tråden "Odlaklubben Väst´s Januariträff"
*Ulrica*
I tråden som är länkad till i inlägget ovan kan man läsa vad de som hittills har anmält sig ska ta med för sticklingar och krukväxter. Det är ett tiotal anmälda redan och lokalen rymmer ett 20-tal, så vänta inte för länga med att anmäla dej!

Det tar bara ca 30 min med buss från Nils Ericsonterminalen i Göteborg till Älvängen! Annars går det säkert bra att samåka med någon av de andra som ska komma.
Christer i Falköping
Har precis anmält mig, vet dock inte vad för växter jag kommer att ta med.
Christer.
*Ulrica*
Du är uppskriven! Välkommen i klubben och God Jul!
*Ulrica*
God fortsättning alla krukväxtodlaiter! Alla är hjärtligt välkomna till träffen den 26:e januari.
ingrid fuxwall
Vet att det tidigare fanns man föranmällde vad man skulle ha med, hittar inte det nu.

ingrid
*Ulrica*
CITAT (ingrid fuxwall @ 02-01-2008, 19:41) *
Vet att det tidigare fanns man föranmällde vad man skulle ha med, hittar inte det nu.ingrid
Klicka HÄR för att komma till tråden där man anmäler sej själv och vad man tänker ha med sej, det sista är dock inte obligatoriskt och du är ju redan anmäld Ingrid! Vi ses!
*Ulrica*
Nu är det 17 odlaiter anmälda till träffen.
Gränsen går vid 20 för att vi ska få plats i lokalen.
Tre platser kvar alltså och det är först till kvarn som gäller!

Välkomna!
Transparent
fasen... fick syn på denna tråd nu.. :/ hade velat komma.. aja.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon