Full version: Goaste lussekatten
Nybörjar-Linda
[attachment=10534:Dec_06__61_.jpg]

Hon ser ut som en liten alien men hon är otroligt charmig och rolig giggle.gif
Castea
Häftig!!!
MariaS
Är det månne en Devon...
Känner igen uttrycket biggrin.gif
Fenja
biggrin.gif laugh.gif wub.gif wub.gif
Mvh
Fenja
Nybörjar-Linda
Det är en sphynx (tror jag det stavas). Hårlösa små sötnosar tummenupp.gif
MariaS
CITAT (Nybörjar-Linda @ 14-12-2007, 11:57) *
Det är en sphynx (tror jag det stavas). Hårlösa små sötnosar tummenupp.gif

Nära nog. De är mutation från Devon, med samma temperament och karaktär.
Fenja
Undrar vad hon tänker: Gode Gud ge mig tålamod! Härtill är jag nödd och tvungen. Underbar bild i alla fall!
Mvh
Fenja
lottapotta
HAHAHAHA!
Vilken galet rolig bild! Hur i hela friden har ni fått henne att sitta still så länge i den munderingen? Jag är imponerad.
Ha en riktigt god jul och pussa katten från mig!
Marina i Hällekis
rotfl.gif
Så söt! ser ju ut som en rumpnisse giggle.gif
skogstroll
Spejsad katt smile.gif
Nybörjar-Linda
Ja, sphynxar är verkligen roliga! För oss allergiker (snyft) så finns chansen att kunna ha katt (sköldpaddor och reptiler i all ära men de är inte så mycket att gosa med tycker jag) vilket är helt fantastiskt (nu är jag i o f s bara kattvakt till henne när jag får, men jag har suktat efter katt eller hund ändå sedan barnsben så jag är lycklig wub.gif ). Men även om man inte är allergisk och vill ha ett verkligt litet charmtroll och kan undvara pälsen så är de jättemysiga, alldeles varma och lena.
MariaS
puttar
skogstroll
CITAT (Nybörjar-Linda @ 19-12-2007, 20:17) *
Ja, sphynxar är verkligen roliga! För oss allergiker (snyft) så finns chansen att kunna ha katt (sköldpaddor och reptiler i all ära men de är inte så mycket att gosa med tycker jag) vilket är helt fantastiskt (nu är jag i o f s bara kattvakt till henne när jag får, men jag har suktat efter katt eller hund ändå sedan barnsben så jag är lycklig wub.gif ). Men även om man inte är allergisk och vill ha ett verkligt litet charmtroll och kan undvara pälsen så är de jättemysiga, alldeles varma och lena.

På tal om sköldpaddor så har jag en och han är extremt social och springer efter en som en hund (snabbt också), men reptil det är han ju..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon