strepp
Hej
Kom och tänka på är det ok i ett forum att länka till andras hemsidor?
I en text tex jag skrev om streppar o länkade både till min egna och till ett forum? Är det ok att göra så annars får jag redigera mitt inlägg,,strepp
anna_rispan
det måste det väl vara i allafall. internet är ju uppbyggt på att mans ak surfa runt hit o dit.

det enda som man inte får göra är uppenbar reklam om jag förstått saken rätt och inte heller ha länkar i signaturen. det står i forumreglerna om det.

uppenbar reklam är väl om bayer går in som medlem o bara srkiver köp av oss?? o så en länk??
strepp
Tack för svaret Anna.
Då får mina stå kvar i texten.
strepp
Tack Anna
Att du skrev att man ej får ha länk i signaturen det hade ju jag missat men har ändrat nu..strepp
Alba
Är det inte länkar med reklam som avses........en fundering bara.....jag vet inte.
anna_rispan
KLickar man på användarvillkor så står det om länkar i trådar. - Reklam för kommersiella produkter, tjänster eller företag. Med reklam avses i detta fall inte omnämnande av produkter, tjänster eller företag inom trädgårdsbranschen i forumets trädgårdsavdelningar när ett omnämnande är relevant för en pågående diskussion. I forumets avdelning; Allmänt -> Småprat är även ett omnämnande av produkter, tjänster eller företag inom andra branscher tillåtet när ett omnämnande är relevant för en pågående diskussion. Vid tveksamma fall för vad som kan räknas som "relevant för en pågående diskussion" har Odla.nu full beslutanderätt.

men länkar i signaturen står ju när man redigerar sin signatur. det står ju rätt o slätt att länkar inte är tillåtna.
strepp
Tack för alla svar..
Alba
Tack Anna..........när du säger det kommer jag ju ihåg att jag läst det. rolleyes.gif

Kan det kanske vara så att admin. har rensat i länkarna. Jag tycker att det försvunnit en hel del.
Förut var det väldigt vanligt med länkar till hemsida, blogg osv.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon