Jag gillar den här: Och den här såklart. Den representerar mig ganska bra
Ophelia
15-12-2007, 23:18
Den här använder jag mig ganska mycket av Annars tycker jag att det finns en hel del jätteroliga smileys Den här påminner om min kompis när hon blir sur
*Stintan*
15-12-2007, 23:40
Den här tycker jag passar mej och den här oxå
lissa
16-12-2007, 03:05
den här älskar jag, men den här är mycket jag på odlaa
Krolliljan
16-12-2007, 08:03
Denna tycker jag är kul. Sen tycker jag att dessa två är väldigt roliga om de används ihop med den översta.
Och denna
Gillan
16-12-2007, 08:19
Oj, vilken svår fråga! Jag gillar de flesta smilisarna. Jag använder dem oftast för att uttrycka att det finns en portion ironi/galghumor eller sarkasm i det jag säger/skriver. Myyycket ofta är det mig själv och det jag säger som jag driver med. Självironi tror jag det kallas
Har jag ingen smilis med i inlägget, så var jag antagligen inte på humör för att skoja med varken mig själv eller nån annan. Sen kan man ju självklart ha med smilisar för att man är upprörd eller arg av någon anledning. Men jag tycker inte om att lägga in "elaka" smilisar för att visa min oppositionella åsikt. Det tycker jag är att nervärdera andras åsikter och är lite för lågt. Bara för att man tycker olika betyder det inte att den ene eller andre skulle vara dummare än en själv.
Smilisar som jag oftast använder är nog , klart bäst, sen kommer de här utan rangordning
skogstroll
16-12-2007, 11:45
den här är fin tycker jag
Aqvakul
16-12-2007, 12:45
är nog min favorit och alldeles säkert den jag använder mest
Ciczi
16-12-2007, 14:42
gillar denna... för den är så söt...
Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.