Full version: Favoritsmiley
abbbe
Vilken är din favorit-smiley här på forumet?
Dilara
svårt att välja, men den här ser rolig ut: crazy.gif
Farbror Blå
gillar verkligen smileys, dom är bara såå kul=) yaay.gif
Miamamma
ranting.gif
zaaritha
confused.gif
Säjer allt om mej..................
Eva-Helene
bravo.gif
Snöflinga
Just nu santa.gif
Boxer
shy.gif
Magdis
Jag gillar den här: ninja.gif
Och den här såklart. rotfl.gif Den representerar mig ganska bra
Ophelia
Den här använder jag mig ganska mycket av tummenupp.gif
Annars tycker jag att det finns en hel del jätteroliga smileys rotfl.gif a0a.gif
Den här påminner om min kompis när hon blir sur ranting.gif
*Stintan*
Den här tycker jag passar mej angel_not.gif och den här oxå shy.gif
lissa
giggle.gif den här älskar jag,
men den här är mycket jag på odlaa thanks.gif
Krolliljan
Denna tycker jag är kul. naughty.gif
Sen tycker jag att dessa två är väldigt roliga om de används ihop med den översta. nono.gif rtfm.gif

Och denna wub.gif
Gillan
Oj, vilken svår fråga! Jag gillar de flesta smilisarna. Jag använder dem oftast för att uttrycka att det finns en portion ironi/galghumor eller sarkasm i det jag säger/skriver. Myyycket ofta är det mig själv och det jag säger som jag driver med. Självironi tror jag det kallas giggle.gif

Har jag ingen smilis med i inlägget, så var jag antagligen inte på humör för att skoja med varken mig själv eller nån annan. Sen kan man ju självklart ha med smilisar för att man är upprörd eller arg av någon anledning. Men jag tycker inte om att lägga in "elaka" smilisar för att visa min oppositionella åsikt. Det tycker jag är att nervärdera andras åsikter och är lite för lågt. Bara för att man tycker olika betyder det inte att den ene eller andre skulle vara dummare än en själv.

Smilisar som jag oftast använder är nog giggle.gif , klart bäst, sen kommer de här utan rangordning tummenupp.gif dunno.gif yahoo.gif rotfl.gif blush.gif laugh.gif -fear-.gif
skogstroll
wub.gif den här är fin tycker jag
Aqvakul
whistling.gif är nog min favorit och alldeles säkert den jag använder mest
Ciczi
gillar denna... för den är så söt...

ranting.gif

Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon