LindaLunda
Häng med till Paradiset tummenupp.gif

Linda
dicentra
Ja, det verkar vara rena paradiset där!!! biggrin.gif
Här har vi bara DISET för tillfället!!! -fear-.gif -fear-.gif

Jag har varit i kontakt med Karin och har tänkt ta mig en tur till detta paradis till sommaren!!!
Det skall bli jätte kul,de verkar ju ha en trädgård utöver det vanliga.
Såg att de också har katter, kattmänniska som jag är!!

Hur går det med drakarna,du har väll gjort en sju åtta stycken sedan mitt mail,eller?? flirting.gif
Näää,skojade bara men det vore kul att ha en sådan mini drake i trädgården.

MVH MLK:-))
Helen i Piteå Zon 5
Jodå, Karin har en väldigt, väldigt vacker trädgård med många spännande och ovanligare växter både som träd, buskar och perenner. Tack för titten Linda!
Gunilla T
Vilken underbar trädgård, tack för fina bilder.
Har de vunnit Lands trädgårdspris för "Öppen Trädgård"?
LindaLunda
CITAT (Gunilla T @ 16-12-2007, 14:14) *
Vilken underbar trädgård, tack för fina bilder.
Har de vunnit Lands trädgårdspris för "Öppen Trädgård"?

Det vet jag faktiskt inte. Men om inte så borde de vinna ett sådant pris!
Linda

CITAT (dicentra @ 16-12-2007, 11:18) *
Hur går det med drakarna,du har väll gjort en sju åtta stycken sedan mitt mail,eller?? flirting.gif
Näää,skojade bara men det vore kul att ha en sådan mini drake i trädgården.

MVH MLK:-))

Suck... just nu står det stilla... Ingenting händer.... Bara Julstök för hela slanten.
Linda
Azola
Härliga sommar bilder ..vi är väl snart där? Passar på att kika in mellan julklapps-inslagning, koll på den doftande skinkan och en och annan glöggslurk santa.gif
strepp
Vilka underbara bilder.Man längtar redan efter våren o sommar för att beskåda dessa underbara trädgårdar en del har .Undrar om man kan få reda på var någonstans i Skara och vem man kontaktar för ett besök dit..?mvh strepp
LindaLunda
CITAT (strepp @ 25-12-2007, 22:08) *
Vilka underbara bilder.Man längtar redan efter våren o sommar för att beskåda dessa underbara trädgårdar en del har .Undrar om man kan få reda på var någonstans i Skara och vem man kontaktar för ett besök dit..?mvh strepp

Har mailat dig nu... tror jag confused.gif
Linda
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon