Full version: Nico
Marina i Hällekis
Vårt charmtroll, vill gärna presentera sig, i en liten bildserie.
Välkomna! http://www.123minsida.se/Marina_i_Hallekis/10996561

[attachment=10599:Christma...tten_KMG.gif]
skogstroll
vilka fina bilder. Påminner mig om en kattunge vi hade när jag var liten; Tiger. Nu har jag svartvita Findus som flyttat in och hade ingenstans att bo. Jag skulle fota oftare om det var lite mer dagsljus när jag är hemma men det får väl bli till våren.

[attachment=10600:PB020007.JPG]
Marina i Hällekis
CITAT (skogstroll @ 16-12-2007, 13:15) *
vilka fina bilder. Påminner mig om en kattunge vi hade när jag var liten; Tiger. Nu har jag svartvita Findus som flyttat in och hade ingenstans att bo. Jag skulle fota oftare om det var lite mer dagsljus när jag är hemma men det får väl bli till våren.

[attachment=10600:PB020007.JPG]

wub.gif så söt, gör sig bra på bild och vill säkert bli fotad oftare yes.gif
skogstroll
ja hon är en riktig sötnos, och jag som tänkt skaffa hund...
Christina i Taxinge~
Vilka ljuvliga bilder på Nico! wub.gif
Så typiskt med alla dessa olika sovställningar..... yes.gif

Bidrar med en bild på dotterns ungkatt - en härlig kisse som heter Krokus, för han har krokig svans!

[attachment=10609:krokus.JPG]

Marina i Hällekis
CITAT (Christina i Taxinge~ @ 16-12-2007, 20:14) *
Vilka ljuvliga bilder på Nico! wub.gif
Så typiskt med alla dessa olika sovställningar..... yes.gif

Bidrar med en bild på dotterns ungkatt - en härlig kisse som heter Krokus, för han har krokig svans!

[attachment=10609:krokus.JPG].

Sååå söt Krokus har jag aldrig sett förrut! wub.gif
Vår katt har också krokig svans, trodde han hade blivit klämnd i ladugårdsdörren, där han är född, men vetrinären kollade, och sa att vissa katter är födda sådana, jag tror det kallades knicks? eller något sådant
Kathy
CITAT (Marina i Hällekis @ 17-12-2007, 18:54) *
Sååå söt Krokus har jag aldrig sett förrut! wub.gif
Vår katt har också krokig svans, trodde han hade blivit klämnd i ladugårdsdörren, där han är född, men vetrinären kollade, och sa att vissa katter är födda sådana, jag tror det kallades knicks? eller något sådant

Ja, det kallas för svansknick.
Gäller det raskatter så får man inte avla på en sån katt och inte ställa ut den, såvida katten inte är kastrat.
Det anses vara ett avelsfel.
Jag tror mer på att svansen har kommit i kläm nån gång under fosterstadiet eller födseln.
Vår lille Elliot hade en liten svansknick.
zaaritha
Verkligen en trevlig bildsvit!
pejori
söt pisse Marina tummenupp.gif
den är så charmig med sin mörka nosspegel... blush.gif
Tezzla
Underbara bilder på väldigt vacker katt! wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon