Full version: "Stilla Natt"
Kathy

Miiiiaaaaoooouuuu
yenny
rotfl.gif Den måste jag spela för Frida.
Fenja
Tre luddpuckon kom genast rusande biggrin.gif biggrin.gif tongue.gif laugh.gif Tudor, Maxi och Bella!
Mvh
Fenja
sqrulan
rotfl.gif Jag spelade den för Sqrulan och Svinto men ingen av dom reagerade?!
yenny
Äh..Frida rörde inte ens på ett öra... henne går det visst inte att lura laugh.gif
AnnammA
Nä, vår Liza reagerade inte heller nämnvärt...
Azola
Damen här hemma hängde lugnt kvar på min axel (boan) men lyssnade noggrant var ljudet kom ifrån g.gif Hon kände nog igen dem från förra julen! 000.gif
Kathy

Mjauoigt julkort.
Prillan
Va kul, vår katt Leffe låg och sov på övervåningen, kom smygande undrandes over vad det var för inkräktare. Ha, ha...........
Lurad blev han i alla fall, vår westie Frida vaknade också och var med och lyssnade. Nu tar jag den ännu en gång det är ju jul.......... GOD JUL!
skogstroll
Haha lilla Findus kom springande och tittade chockat på högtalarna och nosade på dem giggle.gif
Lilla Selma
Jodå - Eskil blev väldigt betänksam och försökte se kissen som satt i högtalaren naughty.gif men Sture låg kvar i fåtöljen och snarkade. Kommer ihåg att båda blev väldigt till sig förra året...

God Jul från Selma
Lilla Selma
Jodå - Eskil blev väldigt betänksam och försökte se kissen som satt i högtalaren naughty.gif men Sture låg kvar i fåtöljen och snarkade. Kommer ihåg att båda blev väldigt till sig förra året...

God Jul från Selma

God Jul från Selma
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon