pia i sundsvall
När det handlas trosor miljö vänligt
Aqvakul
Stringtrosor för att rädda miljön? Trams! wacko.gif
Bookhousegirl
Det måste ju ändå vara mest miljövänligt att avstå helt... wink.gif
Felicia
Men då borde väl ändå männen också ta sitt ansvar för miljön, string-kallingar eller inga alls rotfl.gif
Bookhousegirl
Ja, och med effekten av klimatförändringarna som gör det varmare hela tiden så kommer vi ju inte behöva några kläder alls, så vida inte golfströmmen avstannar och det blir istid här för i så fall ska jag ha dubbla långkalsonger på mig... wink.gif
Marina i Hällekis
Läste en gammal tråd, om folk som störde sig, när folk gick nakna hemma i lägenheten och grannhusen stog tätt, så att det inte undgick att se in.......
Det var väl riktiga miljövänner som bodde där giggle.gif
Sailor Pluto
Trosor, det kanske vore värt att pröva någon gång naughty.gif rotfl.gif
Magdis
Aldrig på tiden att jag skulle ta på mig ett par såna där! Då går jag hellre naken.
freddie
CITAT (aq42 @ 17-12-2007, 16:17) *
Stringtrosor för att rädda miljön? Trams! wacko.gif

Va! Vad har du emot miljön egentligen?! smile.gif
Pirum
Bättre att bylsa på sig rejält så att man inte behöver ha så varmt som 19-20C inne, utan kan sänka till 16-17 dagtid, och lite kallare på natten. smile.gif
Bettson
Underkläder och underkläder, Vissa vill helst att de ska vara så små som möjligt.

Glämmer inte det året när maken gick omkring och läste sitt egenhändigt hopsnickrade rim på ett paket han skulle ge till mig, för alla som vill höra. Även för att de som inte ville höra förresten.

Så här löd Rimmet.

Det här var det minsta Raf-set jag kunde hitta
När du provar vill vi gärna titta.

Jag började nästan bli lite orolig för på julafton öppnas paketen en och en i hela släktens närvaro och rimmen läses naturligtvis högt.

I Paketet låg ett par handskar. giggle.gif
Tosan
CITAT (Bettson @ 17-12-2007, 23:44) *
Underkläder och underkläder, Vissa vill helst att de ska vara så små som möjligt.

Glämmer inte det året när maken gick omkring och läste sitt egenhändigt hopsnickrade rim på ett paket han skulle ge till mig, för alla som vill höra. Även för att de som inte ville höra förresten.

Så här löd Rimmet.

Det här var det minsta Raf-set jag kunde hitta
När du provar vill vi gärna titta.

Jag började nästan bli lite orolig för på julafton öppnas paketen en och en i hela släktens närvaro och rimmen läses naturligtvis högt.

I Paketet låg ett par handskar. giggle.gif

Haha, det var ju riktigt bra! biggrin.gif Och dessutom lyckades han ju göra dig lite orolig giggle.gif
Tobe3
Kvinnor har väl kämpat bra miljömässigt när det gäller underkläder. Kolla in en kvinna från femtiotalet med rejält under kläderna. Lång gördel, lång BH och bomullsmammelucker model mindre tält. Över det en underklänning. Säkert flera kilo bomull för att tillverka allt detta.

Stringtrosor eller jättestora boxertrosor spelar då ingen roll om man tittar bakåt i underklädsmodet för tjejer..

Nu säger sambon att nästa år så kommer gördlar och korseletter tillbaka?? crazy.gif

Graciella 1958 från Arnbergs korsettfabrik i Höganäs.
Sambon samlar på gamla underklädesannonser. Hon är i branschen,
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon