Full version: Elektroniska julkort
Floppy
Förra året la vi som ville in bilder på hur våra julkort såg ut som vi skickade till folk via mailen...
Tänkte att de som vill gärna får visa sina julkort här...det är så kul å se allihopas...

Här är mitt kort för i år...

[attachment=10634:julkort_2007.GIF]
Anma
Här är mitt julkort! Dåligt ljus och ovilliga motiv, men det funkar med tanke på att det är det bästa fotot av 58... smile.gif

torvan
Jag är så hopplös att jag måste göra egna julkort.
Dels för att jag inte kan sluta med att klippa o klistra
o drälla ner hela huset med en massa glitter crazy.gif
Sedan fixar jag faktiskt inte att göra elektroniska blush.gif
Men den här länken måste jag ialla fall skicka till min dotter
i USA i morgon då hon fyller 21 år wub.gif

En riktig bamsekram smiley_small_hug.gif
lionhug
Inga från Närke
Gör inga egna julkort tyvärr men har massor med bakgrunder o. animeringar i mitt mail (IncreditMail) som jag skickar. Sedan köper jag några till de som inte har mail.
Anki på Öland
Mycket grejor blir det på det för det är så himla kul att sitta och pilla med giggle.gif

[attachment=10639:julkort07_kopia.jpg]

Anki
renate
Jag är dålig att göra egna julkort,skicka ferdiga finns fina att köper.elekroniska kan jag inte heller göra,skicker även där ferdiga.Jag har dragit ner på julkortsskrivandet,skicker bara några få.
cato
Satt faktiskt och påtade ihop ett kort i kväll.
Tyvärr hade jag inget lämpligt med snö på så jag fick ta ett med
kvällsmotiv från trädgården.
Kathy

Här är vårt julkort för iår:

Floppy
Vilka fina kort ni har gjort allihopa... tummenupp.gif wub.gif
Kathy
CITAT (Floppy @ 18-12-2007, 00:49) *
Vilka fina kort ni har gjort allihopa... tummenupp.gif wub.gif

Vårt julkort är fotograferat av en fotograf.
Åsa Petré heter hon. wub.gif
Så jag har inte gjort det själv.

*Stintan*
Här är mitt bidrag santa.gif

[attachment=10665:god_jul_07.jpg]

Kathy
CITAT (Anma @ 17-12-2007, 18:03) *
Här är mitt julkort! Dåligt ljus och ovilliga motiv, men det funkar med tanke på att det är det bästa fotot av 58... smile.gif

giggle.gif Söta ju. wub.gif
Aqvakul
CITAT (Kathy @ 18-12-2007, 10:51) *
giggle.gif Söta ju. wub.gif

Men trivs de?
Knappast!
thumbdown.gif
Anma
CITAT (aq42 @ 18-12-2007, 11:49) *
Men trivs de?
Knappast!
thumbdown.gif

Nä, det håller jag med om. En gång om året så... får de stå ut med det. Dessutom är det första gången de själva är utspökade och det är just den detaljen som inte är kul...
skogstroll
Önskar jag kunde tvinga på katten en tomteluva, men hon är nog inte så sugen på det... santa.gif
Anki på Öland
CITAT (skogstroll @ 18-12-2007, 13:45) *
Önskar jag kunde tvinga på katten en tomteluva, men hon är nog inte så sugen på det... santa.gif

Finns massor av tomteluvor på nätet på sidor där man får låna bilder!! Ingen av mina hundar skulle låta en luva sitta på så lång tid som det tar att ta ett kort....... wink.gif
Anki
*Stintan*
Absolut inte min hund heller laugh.gif
Anma
Ja, så här såg det ut innan jag knöt fast luvan och hornen... sweatingbullets.gif giggle.gif

De lät dem sitta kvar utan att bråka när jag knöt fast dem, otroligt nog... Innan också faktsikt men luvan och hornen ramlade bara när hundarna rörde sig.

Ni har så fina julkort allihopa! Vill se fler!
cato
Jag tror att Hampus gillade tomtemössan då vi plåtade honom inför förra julen!
Floppy
CATO.... rotfl.gif ...åhhhh så sööööt han var...cool kille wub.gif ....han ser verkligen ut som en riktig tomte hund
Kathy
CITAT (aq42 @ 18-12-2007, 11:49) *
Men trivs de?
Knappast!
thumbdown.gif

Asch, det är ju för en kort stund ju.
netaave
CITAT (Kathy @ 17-12-2007, 23:50) *
Här är vårt julkort för iår:

Hmmm har saknat en viss medlem här inne, så plötsligt ser man hennes katter..... flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon