|
Förra året la vi som ville in bilder på hur våra julkort såg ut som vi skickade till folk via mailen... Tänkte att de som vill gärna får visa sina julkort här...det är så kul å se allihopas...
Här är mitt kort för i år...
[attachment=10634:julkort_2007.GIF]
Här är mitt julkort! Dåligt ljus och ovilliga motiv, men det funkar med tanke på att det är det bästa fotot av 58... 
Jag är så hopplös att jag måste göra egna julkort. Dels för att jag inte kan sluta med att klippa o klistra o drälla ner hela huset med en massa glitter Sedan fixar jag faktiskt inte att göra elektroniska Men den här länken måste jag ialla fall skicka till min dotter i USA i morgon då hon fyller 21 år En riktig bamsekram lionhug
Inga från Närke
17-12-2007, 18:35
Gör inga egna julkort tyvärr men har massor med bakgrunder o. animeringar i mitt mail (IncreditMail) som jag skickar. Sedan köper jag några till de som inte har mail.
Anki på Öland
17-12-2007, 19:56
Mycket grejor blir det på det för det är så himla kul att sitta och pilla med [attachment=10639:julkort07_kopia.jpg] Anki
Jag är dålig att göra egna julkort,skicka ferdiga finns fina att köper.elekroniska kan jag inte heller göra,skicker även där ferdiga.Jag har dragit ner på julkortsskrivandet,skicker bara några få.
Satt faktiskt och påtade ihop ett kort i kväll. Tyvärr hade jag inget lämpligt med snö på så jag fick ta ett med kvällsmotiv från trädgården.
Här är vårt julkort för iår:
Vilka fina kort ni har gjort allihopa...
CITAT (Floppy @ 18-12-2007, 00:49)  Vilka fina kort ni har gjort allihopa...  Vårt julkort är fotograferat av en fotograf. Åsa Petré heter hon. Så jag har inte gjort det själv.
*Stintan*
18-12-2007, 10:15
Här är mitt bidrag [attachment=10665:god_jul_07.jpg]
Aqvakul
18-12-2007, 11:49
CITAT (Kathy @ 18-12-2007, 10:51)   Söta ju.  Men trivs de? Knappast!
CITAT (aq42 @ 18-12-2007, 11:49)  Men trivs de? Knappast!  Nä, det håller jag med om. En gång om året så... får de stå ut med det. Dessutom är det första gången de själva är utspökade och det är just den detaljen som inte är kul...
skogstroll
18-12-2007, 13:45
Önskar jag kunde tvinga på katten en tomteluva, men hon är nog inte så sugen på det...
Anki på Öland
18-12-2007, 13:50
CITAT (skogstroll @ 18-12-2007, 13:45)  Önskar jag kunde tvinga på katten en tomteluva, men hon är nog inte så sugen på det...  Finns massor av tomteluvor på nätet på sidor där man får låna bilder!! Ingen av mina hundar skulle låta en luva sitta på så lång tid som det tar att ta ett kort....... Anki
*Stintan*
18-12-2007, 13:52
Absolut inte min hund heller
Ja, så här såg det ut innan jag knöt fast luvan och hornen...  De lät dem sitta kvar utan att bråka när jag knöt fast dem, otroligt nog... Innan också faktsikt men luvan och hornen ramlade bara när hundarna rörde sig. Ni har så fina julkort allihopa! Vill se fler!
Jag tror att Hampus gillade tomtemössan då vi plåtade honom inför förra julen!
CATO....  ...åhhhh så sööööt han var...cool kille  ....han ser verkligen ut som en riktig tomte hund
CITAT (aq42 @ 18-12-2007, 11:49)  Men trivs de? Knappast!  Asch, det är ju för en kort stund ju.
netaave
18-12-2007, 16:24
CITAT (Kathy @ 17-12-2007, 23:50)  Här är vårt julkort för iår:  Hmmm har saknat en viss medlem här inne, så plötsligt ser man hennes katter.....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|