Full version: Kört
Anette på Solbakken
Konstigt att det alltid ska vara en som krånglar med beställning eller betalning som någon fixar.
Har gjort en fotokalender med mina egna bilder, beställningar både härifrån och AoT-forumet. de andra fick sina kalendrar för flera veckor sedan.

För en av alla beställare är det kört nu, ingen betalning har kommit in, ingen adress heller....(misstänkt redan där...)

Nu är de slut!

Har förresten redan fått in en beställning till 2009!!!!
Lilla Birka
CITAT (Anette på Solbakken @ 17-12-2007, 19:07) *
Konstigt att det alltid ska vara en som krånglar med beställning eller betalning som någon fixar.
Har gjort en fotokalender med mina egna bilder, beställningar både härifrån och AoT-forumet. de andra fick sina kalendrar för flera veckor sedan.

För en av alla beställare är det kört nu, ingen betalning har kommit in, ingen adress heller....(misstänkt redan där...)

Nu är de slut!

Har förresten redan fått in en beställning till 2009!!!!

Jaha. Och?
LadyG
CITAT (Lilla Birka @ 17-12-2007, 19:09) *
Jaha. Och?

Vaddå "Och"? En kalender tillverkad som ligger utan köpare är väl inte så roligt?
aanderss
???????????
Eva-Helene
CITAT (LadyG @ 17-12-2007, 22:31) *
Vaddå "Och"? En kalender tillverkad som ligger utan köpare är väl inte så roligt?

"Nu är de slut!" uppfattar jag som att det inte finns någon kvar.
Och med "För en av alla beställare är det kört nu, ingen betalning har kommit in, ingen adress heller....(misstänkt redan där...) " så är det ju ett bra sätt att meddela sagda beställare att det inte blir någon affär av (om nu vederbörande inte går att få kontakt med på annat sätt, vill säga).
LadyG
CITAT (Eva-Helene @ 17-12-2007, 22:55) *
"Nu är de slut!" uppfattar jag som att det inte finns någon kvar.
Och med "För en av alla beställare är det kört nu, ingen betalning har kommit in, ingen adress heller....(misstänkt redan där...) " så är det ju ett bra sätt att meddela sagda beställare att det inte blir någon affär av (om nu vederbörande inte går att få kontakt med på annat sätt, vill säga).

Jag tolkade det som att det var tålamodet som var slut. Så olika man kan läsa inlägg smile.gif
Aqvakul
confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif
Berith
CITAT (Anette på Solbakken @ 17-12-2007, 19:07) *
---
---

Är det nån härifrån så kan du ju fråga här om nån annan vet nåt? Det kan ju vara nån som bytt nick och inte kan svara på det gamla? dunno.gif

giggle.gif Nog är hela tråden lite kryptisk, i alla fall för oss som inte har en susning vad det handlar om.
Betty
Jag förstår inte riktigt vad det är ni inte förstår. Anette har ju klart och tydligt skrivit vad som har hänt.

Jag kan förstå din irritation/besvikelse Anette. Förslag: nästa gång du tar upp beställningar så begär att beställarna mailar sina adressuppgifter innan du gör några kalendrar. tummenupp.gif
Berith
CITAT (Betty @ 18-12-2007, 09:14) *
Jag förstår inte riktigt vad det är ni inte förstår. Annette har ju klart och tydligt skrivit vad som har hänt.

Jag kan förstå din irritation/besvikelse Annette. Förslag: nästa gång du tar upp beställningar så begär att beställarna mailar sina adressuppgifter innan du gör några kalendrar. tummenupp.gif

Aha blush.gif fattade nog inte först. Annette har alltså tryckt almanackor med sina egna bilder och sålt här och där?

Och bara för att du skrev Annette med två n så gjorde jag det också. giggle.gif
Betty
CITAT (Berith @ 18-12-2007, 09:25) *
Aha blush.gif fattade nog inte först. Annette har alltså tryckt almanackor med sina egna bilder och sålt här och där?

Och bara för att du skrev Annette med två n så gjorde jag det också. giggle.gif

Jag tolkar hennes inlägg så, tyckte att det var solklart.

Och det där med två n var en felstavning från min sida tongue.gif som jag nu har rättat. yaay.gif
Vill du att jag ska rätta i citatet med? flirting.gif
Berith
CITAT (Betty @ 18-12-2007, 09:33) *
Jag tolkar hennes inlägg så, tyckte att det var solklart.

Och det där med två n var en felstavning från min sida tongue.gif som jag nu har rättat. yaay.gif
Vill du att jag ska rätta i citatet med? flirting.gif

Neejdå det behöver du inte, dom tål allt att slösas med. tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon