malin72
ja ni alla vänner där ute!!

vet inte om det märks med jag är inte här ofta nu, det är mycket som händer(och fortsätter hända) tex så fick jag låta min lilla älsklings tjej somna in på julafton -cry-.gif
och jag har inte haft ork att finnas så jag missar mycket här inne, men jag kommer tillbaka och nu hittade jag denna och vill dela med mig av den för jag vet att jag just nu inte är ensam om att ha det jobbigt crying.gif
snart så ska jag börja så och hitta tillbaka så vi ses lite då och då....kram på er så länge :smiley_small_hug
:
michael bolton
Magdis
Nejmen gumman! trostar.gif Kram på dig! smiley_small_hug.gif
Alba
Jo Malin.......det märks att du inte är här lika ofta......du är saknad. trostar.gif

Du verkar ha det tufft och då räcker inte krafterna till för allt. Men du vet att vi finns här när du känner för lite prat.

[attachment=10951:Kram_til..._elefant.gif]
Boxer
Sånt är riktigt tufft.
storm
trostar.gif Vad tråkigt att det ska vara så ,jag är ledsen för din skull önskar att jag kunde ge dig ett tröstande ord men här får du kompiskram.gif
pejori
är så ledsen för din skull
du kommer tillbaka när du orkar och vi finns här kompiskram.gif
Netha
HelenN
Hej!

Det lät ju verkligen ledsamt....och jag blev förvirrad....om man nu kan säga så. Förstår inte.....vem är det som somnat in?????

Kram på dig....vi finns här när du behöver oss!
Cathis
En stor kram till dig Malin trostar.gif
malin72
tack för era ord kram2.gif men i all förvirring så glömde jag ju att tala om vem min älskling var sad.gif
jo hon var min katt som låg och sov med sin lilla nos mot min panna i 11 år så nog kan man säga att det är tomt -cry-.gif hon hade en egen kudde och jag min blush.gif
men även om inte hon visste att det var jul...så på något sätt så var det ju en bra dag för barnen, om ni förstår mig rätt....dom hade ju i sorgen sina nya saker att kika på...

[attachment=10967:blandat_06_532.jpg] inte ens vid datorn var jag ensam
[attachment=10966:blandat_07_513.jpg] wub.gif
Betty
Här får du en [attachment=10973:bamsekram_202.gif] Malin.
Wilmer
Åh, ger en smiley_small_hug.gif
malin72
tack för era kramar tänk att dom känns fast ni sitter på världens olika hörn blush.gif sen kom jag ju på att det inte gick att ta bort bilden jag lagt in...hm den suddiga skulle ju bort duh.gif jaja blush.gif
Biggan_
Fy så tråkigt Malin! sad.gif
Tröstekram från mej också! trostar.gif

Inga från Närke
[attachment=10990:cur.gif]
Azola
Åhh så tråkigt att höra, att mista sin älskade vän efter 11 år är tufft
Skickar massor av kramar
trostar.gif trostar.gif trostar.gif
Gillan
trostar.gif Du vet att jag vet hur du har det nu Malin.........Men titta riktigt noga nu, så får du se! De är där uppe i regnbågslandet och tittar ner på oss och önskar att vi kunde förstå hur bra de har det nu wub.gif

Irene_L
Åhh vad jobbigt för dig Malin! trostar.gif

Skickar en stor tröstekram till dig och din familj smiley_small_hug.gif
Kathy

smiley_small_hug.gif Kramar till dig...
titti49zon6
kram2.gif Malin,du vet att jag tänker på dig/er och hoppas att ni ska få ett Riktigt Gott Nytt År
malin72
tack igen för kramarna, det var ju inte riktigt så att det var en sång bara till mig utan oss alla som har det på olika sätt tufft nu blush.gif

CITAT (Gillan @ 29-12-2007, 08:28) *
trostar.gif Du vet att jag vet hur du har det nu Malin.........Men titta riktigt noga nu, så får du se! De är där uppe i regnbågslandet och tittar ner på oss och önskar att vi kunde förstå hur bra de har det nu wub.gif

och ja jag vet att dom sitter där uppe och visst går det ju bättre men tomt är det, men vet ni jag tror hon gett dom andra 2 katterna tillåtelse att få vara i min säng för nu kommer dom upp då och då yes.gif
jo jag vet ju att du vet hur jag har det....på många sätt (visst e det bra text på sången) tummenupp.gif

jo jag ska försöka komma igång nu med att kika på mina fröer mm wub.gif men jag hoppas på lite förståelse om jag tex råkar skriva samma fråga 2 gånger eller inte fattar nåt för jag har inte alla grå på plats nu blink.gif min lilla katt var bara en sak utöver allt just nu....så om jag är lite disträ eller totalt väck så vet ni blush.gif som tex att så nu känns jätte krångligt men vad tror ni är det som att cykla eller?????? a0a.gif
titti49zon6
Malin, har man en gång lärt sig cyckla så sitter det kvar även om det går flera år mellan gångerna tummenupp.gif samma sak med frösådderna och även proffsen får ibland fråga andra om råd så det går säkert bra för dig med dina sådder
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon