|
malin72
26-12-2007, 19:40
ja ni alla vänner där ute!!
vet inte om det märks med jag är inte här ofta nu, det är mycket som händer(och fortsätter hända) tex så fick jag låta min lilla älsklings tjej somna in på julafton och jag har inte haft ork att finnas så jag missar mycket här inne, men jag kommer tillbaka och nu hittade jag denna och vill dela med mig av den för jag vet att jag just nu inte är ensam om att ha det jobbigt snart så ska jag börja så och hitta tillbaka så vi ses lite då och då....kram på er så länge :smiley_small_hug: michael bolton
Nejmen gumman!  Kram på dig!
Jo Malin.......det märks att du inte är här lika ofta......du är saknad. Du verkar ha det tufft och då räcker inte krafterna till för allt. Men du vet att vi finns här när du känner för lite prat. [attachment=10951:Kram_til..._elefant.gif]
 Sånt är riktigt tufft.
 Vad tråkigt att det ska vara så ,jag är ledsen för din skull önskar att jag kunde ge dig ett tröstande ord men här får du
är så ledsen för din skull du kommer tillbaka när du orkar och vi finns här
Hej!
Det lät ju verkligen ledsamt....och jag blev förvirrad....om man nu kan säga så. Förstår inte.....vem är det som somnat in?????
Kram på dig....vi finns här när du behöver oss!
En stor kram till dig Malin
malin72
26-12-2007, 23:58
Här får du en [attachment=10973:bamsekram_202.gif] Malin.
Åh, ger en
malin72
27-12-2007, 13:26
tack för era kramar tänk att dom känns fast ni sitter på världens olika hörn sen kom jag ju på att det inte gick att ta bort bilden jag lagt in...hm den suddiga skulle ju bort jaja
Biggan_
27-12-2007, 23:12
Fy så tråkigt Malin! Tröstekram från mej också!
Inga från Närke
27-12-2007, 23:34
[attachment=10990:cur.gif]
Åhh så tråkigt att höra, att mista sin älskade vän efter 11 år är tufft Skickar massor av kramar
Irene_L
29-12-2007, 10:34
Åhh vad jobbigt för dig Malin! Skickar en stor tröstekram till dig och din familj
 Kramar till dig...
titti49zon6
29-12-2007, 11:56
 Malin,du vet att jag tänker på dig/er och hoppas att ni ska få ett Riktigt Gott Nytt År
malin72
29-12-2007, 14:31
titti49zon6
29-12-2007, 16:37
Malin, har man en gång lärt sig cyckla så sitter det kvar även om det går flera år mellan gångerna  samma sak med frösådderna och även proffsen får ibland fråga andra om råd så det går säkert bra för dig med dina sådder
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|