aanderss
Hur är åldersskilnaden i ert förhållande eller var i ert senaste förhållande
Tezzla
Oj, Anders, det måste ha tagit en stund att fixa denna omröstning giggle.gif

Jag röstade på alternativet 9 år äldre (tror jag det stod)
aanderss
hehe nä de gick rätt snabbt
Tosan
Gubben är 16 år äldre än jag
Magdis
Min e 7 år äldre än jag
Anki V
Min hjärtevän är 15 år äldre.

/Anki
Leia
Min är 8 1/2 år äldre så jag hamnade lite i ett dilemma vad jag skulle välja att pricka i, men om man tittar på årtal är det 9 år emellan oss så det var det jag prickade i. smile.gif
Ing-Marie i Finnerödja
Min kärleksört är 9 år yngre och vi har varit tillsammans i 26 år.
//Ing-Marie
Alexander-VG-zon3
Markus är 9-10 år äldre .
Aqvakul
Jag var 22 och Eva 20 när vi träffades. Det är över 34 år sen ...
tettan
5 år skiljer det
så det gör inget att din brutta är äldre än du, det är bara gamla fördomar, strunt i det
Anma
Ett halvår yngre är jag.
Alba
Jag är 1 månad och 3 dagar äldre. Gissa om det tär att vara den mogna i familjen. naughty.gif
ylvahi
giggle.gif giggle.gif Jag är 1,5 år äldre, så jag vet hur det är Alba
Gita
Jag var 17 och han 19 när vi träffades, vi är fortfarande tillsammans och jag är 58 , han 60
Gita
Lilla Birka
Jag är 4 år äldre än min sambo och vi har varit tillsammans 21 år. När man en gång blivit vuxen så spelar ålder ingen roll, tycker man om varandra så tänker man inte på det.
Netha
Maken är 4,5 år äldre ... har funkat bra i drygt 44 år. smile.gif
Gossen Ruda
Hittar inget för singlar att rösta på men skulle nog inte satt nånting om jag hade haft möjlighet. Ibland går snokandet i privatlivet lite väl långt men det är ju frivilligt att rösta.
Lilla Birka
CITAT (Gossen Ruda @ 28-12-2007, 21:37) *
Hittar inget för singlar att rösta på men skulle nog inte satt nånting om jag hade haft möjlighet. Ibland går snokandet i privatlivet lite väl långt men det är ju frivilligt att rösta.

Käkat citron idag?
Netha

Fast just den här frågan tycker jag är harmlös ...
värre då tycker iaf jag att frågan om hur du torkar dig på toa var. thumbdown.gif
Tezzla

Men jisses! Det är väl inget snokande så länge folk svarar och deltar själva?
Gossen Ruda
Citronätning? Nej, nej, inget mer än den vanliga kvällsmackan med en matsked extranubb som pålägg.
titti49zon6
Jag var 16 år och han 18 år när vi blev ett par, nu är jag snart 59 och han snart 61 och kärleken spirar fortfarande wub.gif
Lillja
Jag är sju år äldre,o vi möttes för
tjugo år sen ungefär.
Eva-Helene
CITAT (Leia @ 28-12-2007, 18:05) *
Min är 8 1/2 år äldre så jag hamnade lite i ett dilemma vad jag skulle välja att pricka i, men om man tittar på årtal är det 9 år emellan oss så det var det jag prickade i. smile.gif

Samma här! Jag gick också efter årtalet.
Snöflinga
CITAT (Netha @ 28-12-2007, 21:43) *
Fast just den här frågan tycker jag är harmlös ...
värre då tycker iaf jag att frågan om hur du torkar dig på toa var. thumbdown.gif

Men ändå ... ibland får jag en olustig känsla av att kanhända någon sitter och prickar av oss, intressen, ålder, politisk åsikt, osv etc mm Ser att låter nojjigt men tanken har infunnit sig ibland whist.gif
Gossen Ruda
CITAT (Snöflinga @ 29-12-2007, 17:57) *
Men ändå ... ibland får jag en olustig känsla av att kanhända någon sitter och prickar av oss, intressen, ålder, politisk åsikt, osv etc mm Ser att låter nojjigt men tanken har infunnit sig ibland whist.gif

Det har funnits såna personer här förut så tanken är inte långt från sanningen. Ibland undrar jag över vissa omröstningar, trådar och trådskapare...
Inga från Närke
Tyvärr så bockade jag i fel alternativ och det var han 6-8 år äldre. Det skulle ha varit tvärt om alltså hon (jag) 6-8 år äldre.
Vi har varit tillsammans i 25 år.
skogstroll
jag e 35 och gubben 49 flirting.gif huvudsaken är väl att man trivs ihop. det är väl underbart om man vill tillbringa lång tid ihop
Netha

Samma känsla har jag haft ibland ... därför svarar jag inte på alla.
Minns att det varit till diskussion nån gång tidigare.
Lilla Birka

vad skulle det spela för roll, det är ju ingen utom Ingemar och Göran som vet vilka vi är (de flesta av oss). Väl?
Anki på Öland
Jag håller inte får.......... tongue.gif

(förlåt.... kunde inte låta bli)
Anki
Kathy
CITAT (Anki på Öland @ 29-12-2007, 23:19) *

Anki

Inte ens ett endaste ett?

Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Anki på Öland @ 29-12-2007, 23:19) *

Anki

Inte jag heller.... giggle.gif
Aqvakul
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 30-12-2007, 14:28) *
Inte jag heller.... giggle.gif

Jag höll mig! Tycker att man ska vara snäll mot de som inte kan stava. Vi sniglar är väldigt snälla djur! angel_not.gif
Lilla Birka
CITAT (aq42 @ 30-12-2007, 14:31) *
Jag höll mig! Tycker att man ska vara snäll mot de som inte kan stava. Vi sniglar är väldigt snälla djur! angel_not.gif

Var finns fåret man inte kunde hålla? Vad har jag missat?

Ah, hjälp nu såg jag! Det var i rubriken!hihihi men det är inte så att personen inte kan stava, det är väldigt lätt att trycka på fel tangent ju..... hur ofta skriver men inte coh i st f och t.ex och ahr i st f har?
Kathy
CITAT (aq42 @ 30-12-2007, 14:31) *

Äh, precis som "Lilla Birka" skriver, så handlar det inte om stavfel utan att man är för snabb på tangenterna.
Jag vet hur dte kan vara... tongue.gif

Föresten så är det inte snällt att äta upp allt som finns i trädgårdar. nono.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon