Full version: Jippie!
Irene_L
Äntligen...äntligen är min dator lagad!!!!!! yahoo.gif

Det började för flera veckor sen när strömsladden brann av och jag lämnade in den och den blev fixad efter ett par veckor. Sen när jag trodde att allt var ok så fungerade inte datorn. no.gif Den hade också gått sönder när sladden brann och jag fick lämna in den på lagning. Det tog också flera veckor men NU äntligen har jag datorn lagad och jag är sååå lycklig!!!! yahoo.gif Det är inte klokt vad jag har saknat er alla!!! flirting.gif

En stor smiley_small_hug.gif från Irene som är sååååå nöjd!!!!
Anma
Grattis! Fått mycket gjort när datorn varit borta? wink.gif
pejori
nu har du massor att läsa ikapp.
välkommen tillbaka igen tummenupp.gif
Magdis
Jasså är det därför man inte sett dig här på så länge?! Välkommen tillbaka!!!!! yahoo.gif
Alba
Åh Irene ....äntligen.

Välkommen tillbaka ......jag har saknat dig.

smiley_small_hug.gif
Alphaville
CITAT (Irene_L @ 28-12-2007, 19:06) *
Äntligen...äntligen är min dator lagad!!!!!! yahoo.gif

Det började för flera veckor sen när strömsladden brann av och jag lämnade in den och den blev fixad efter ett par veckor. Sen när jag trodde att allt var ok så fungerade inte datorn. no.gif Den hade också gått sönder när sladden brann och jag fick lämna in den på lagning. Det tog också flera veckor men NU äntligen har jag datorn lagad och jag är sååå lycklig!!!! yahoo.gif Det är inte klokt vad jag har saknat er alla!!! flirting.gif

En stor smiley_small_hug.gif från Irene som är sååååå nöjd!!!!

Jag undrade var du tagit vägen... Välkommen tillbaks! tummenupp.gif
Fenja
Kul att se dig igen! biggrin.gif
Mvh
Fenja
titti49zon6
Å vad kul att du är tillbaks, har saknat dig i chatten även om jag inte varit där på några dagar nu,
välkommen tillbaks tummenupp.gif
Gillan
Härligt att se dig på banan igen Bull kompiskram.gif . Jag har heller inte varit i chatten på ett tag, men efter Nyår får vi ta nya tag tummenupp.gif . Det blir ju så mycket annat nu, med alla helgdagar och så smile.gif
Bettis
Så roligt att du är tillbaka smiley_small_hug.gif vet hur det är när datorn pajar.
zissi
Vad jag har undrat över denna sladd confused.gif no.gif thumbdown.gif unsure.gif sad.gif . Kom hem från Stockholm nu i kväll (efter att ha firat gubbens 50-årsdag där nu i 2 dagar) o bestämde mig för att leta rätt på dig på något sätt. Blev nästan orolig att något annat hänt er ........men tack o lov att det berodde på sladden. Saknat dig!
blomma.gif kompiskram.gif giggle.gif yes.gif bravo.gif yahoo.gif biggrin.gif

/zissi
malin72
blomma.gif grattis det var ju inte en dag försent....då när vi hittar tillbaka till chatten slipper man att du kommer in och sen snabbt går igen då giggle.gif snart kanske våra mornar blir som vanligt igen då flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon