Full version: Är det bara jag
Margaretha
Nu hände det igen! Jag har suttit och skrivit ett inlägg och när jag trycker på Skicka nytt inlägg så kommer det upp en sida där det står IPS Driver Error osv. och så har inlägget försvunnit. Det har hänt ganska ofta på sista tiden, så ofta så lusten att skriva har försvunnit.

Någon mer som råkat ut för detta?

Ska bli intressant att se om det går vägen den här gången! no.gif
cato
Mej har detta aldrig hänt.
Jag har däremot ibland upptäckt att jag inte varit inloggad och därför måst skriva om inlägget.
Tezzla
CITAT (Margaretha @ 28-12-2007, 23:02) *
Nu hände det igen! Jag har suttit och skrivit ett inlägg och när jag trycker på Skicka nytt inlägg så kommer det upp en sida där det står IPS Driver Error osv. och så har inlägget försvunnit. Det har hänt ganska ofta på sista tiden, så ofta så lusten att skriva har försvunnit.

Någon mer som råkat ut för detta?

Ska bli intressant att se om det går vägen den här gången! no.gif

Men forumet låg nere för bara ett tag sen. Jag tror du lyckades pricka precis den perioden yes.gif

(Alltså, jag menar nu ikväll)
Margaretha
Aha, det är möjligt att jag var så pricksäker. Men det har hänt flera gånger tidigare också.
Gossen Ruda
Det händer då och då, det är bara att försöka igen. Har man skrivit ett långt inlägg kan det vara idé att tillfälligt spara det i datorns minne, markera och trycka crtl + c, så är det lätt att klistra in det igen.
Margaretha
Ja, det borde man förstås göra Gossen Ruda. Ska försöka komma ihåg det. Skönt att jag inte är ensam som "drabbas".
HelenN
Då är jag den ende som inte haft nåra problem, och det thanks.gif jag för!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon