Full version: liten söt kille
Boxer
blood
Tezzla
Nämen stackarn. Så frustrerad han är giggle.gif
Netha
Stackars liten som har föräldrar som hellre än förklara och lugna honom
filmar och hoppas göra sig en hacka på inslaget. sad.gif thumbdown.gif
Magdis
CITAT (Netha @ 29-12-2007, 21:27) *
Stackars liten som har föräldrar som hellre än förklara och lugna honom
filmar och hoppas göra sig en hacka på inslaget. sad.gif thumbdown.gif

Jag håller verkligen med! Fy vad dåligt!! mad.gif Barn är värda bättre respekt än att drivas med på det viset.
Netha
CITAT (Magdis @ 29-12-2007, 22:05) *
Jag håller verkligen med! Fy vad dåligt!! mad.gif Barn är värda bättre respekt än att drivas med på det viset.

Tittar ibland på AFV på femman... ofta händer det att man ser hur barn utnyttjas bara för att föräldrarna tror sig få antal dollar för videon...
sååå tråkigt. sad.gif
pejori
CITAT (Magdis @ 29-12-2007, 22:05) *

jag med thumbdown.gif

CITAT (Netha @ 29-12-2007, 22:15) *
Tittar ibland på AFV på femman... ofta händer det att man ser hur barn utnyttjas bara för att föräldrarna tror sig få antal dollar för videon...
sååå tråkigt. sad.gif

speciellt när dom skrämmer sk**en ur dom och sen gapflabbar ranting.gif
zaaritha
Shit!
Man behandlar inte barn, hur som helst!
Magdis
CITAT (Netha @ 29-12-2007, 22:15) *
sååå tråkigt. sad.gif

Precis vad jag också kom att tänka på! Jag har sett det många gånger och jag blir lika arg varje gång det är ett inslag där föräldrarna filmar och skrattar åt sitt barn som ramlar och slår sig eller blir skrämt. Ska det vara nåt att skratta åt?! Nä fyyyy o bu för dem.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon