noranettan
30-12-2007, 19:59
Jag storgillar pimpineller och myskrosor. Jag funderar över om jag ska presentera de jag har - men bara om ni orkar.....Jag kanske har ~30 bilder av vardera.....typ.

Anette
svennis
30-12-2007, 20:11
Kör PÅ! Vi behöver sysselsättning. Nästa år skall jag samla bilder på vildrosor.
Pimpinellerna ser jag framemot
Håller på med en bok av Hannu Sarenström. Han berättar allt.
Självklart Anette och har vi andra egna bilder och tankar om rosorna kan vi kanske hänga på, vi behöver lite tröst nu i vintermörkret. Dom rosor du har kan jag också ha, det är alltid trevligt få nya ideér, innan man vår beställer.
Nybörjar-Linda
30-12-2007, 21:57
Gärna! Just pimpineller är jag nyfiken på

. Har följt dina Gallicor med stort intresse!
Det är klart vi orkar,jag tänkte skaffa lite mer Pimpineller.Ser fram emot dina bilder och texter.
Klart vi orkar! Om du gör? Det är ju du som har jobbet att lägga in och ladda upp bilder och skriva bra kommentarer. Jag läser med STOR glädje.
Krolliljan
31-12-2007, 10:40
Ja jag vill se.[attachment=11078:petitpimousse.gif]
Ewa smålänska höglandet
31-12-2007, 10:41
Håller med, underbart att följa alla dina presentationer
noranettan
31-12-2007, 14:39
Då kör jag igång med pimpineller 1 januari. Kul att ni är intresserade. Men jag buntar ihop både pimpineller, pimpinellhybrider och foetidor och någon enstaka art som ligger nära pimpinellgruppen. Det blir lättare så. Vi ses bland pimpinellerna imorgon!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.