noranettan
Jag storgillar pimpineller och myskrosor. Jag funderar över om jag ska presentera de jag har - men bara om ni orkar.....Jag kanske har ~30 bilder av vardera.....typ. blush.gif Anette
svennis
Kör PÅ! Vi behöver sysselsättning. Nästa år skall jag samla bilder på vildrosor.
Pimpinellerna ser jag framemot wub.gif
Håller på med en bok av Hannu Sarenström. Han berättar allt. laugh.gif
Kajsa
Självklart Anette och har vi andra egna bilder och tankar om rosorna kan vi kanske hänga på, vi behöver lite tröst nu i vintermörkret. Dom rosor du har kan jag också ha, det är alltid trevligt få nya ideér, innan man vår beställer.
Nybörjar-Linda
Gärna! Just pimpineller är jag nyfiken på yes.gif . Har följt dina Gallicor med stort intresse!
renate
Det är klart vi orkar,jag tänkte skaffa lite mer Pimpineller.Ser fram emot dina bilder och texter.
Mejal
Klart vi orkar! Om du gör? Det är ju du som har jobbet att lägga in och ladda upp bilder och skriva bra kommentarer. Jag läser med STOR glädje. smile.gif
Krolliljan
Ja jag vill se.[attachment=11078:petitpimousse.gif]
Ewa smålänska höglandet
Håller med, underbart att följa alla dina presentationer
noranettan
Då kör jag igång med pimpineller 1 januari. Kul att ni är intresserade. Men jag buntar ihop både pimpineller, pimpinellhybrider och foetidor och någon enstaka art som ligger nära pimpinellgruppen. Det blir lättare så. Vi ses bland pimpinellerna imorgon!
Betty
tummenupp.gif bravo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon