lilla mamma
Vilken underbar helg, delvis
Vi har då varit i husvagnen hela helgen.
bio, trevligt sällskap, bra film och långa sovmorgnar. Och cittran godkänd på bilprovningen

Men nu till haken:
Först tog gasolen slut, inga problem för vi köpte bara en ny tub.
Sedan in till stan för att gå på bio: bankomatuttag allt lugnt tills apparaten svarade: kort behålles; allt avslutades
Men jag slog ju rätt kod,ööh vad hände

NEJJ,inte nu.
Jävla Nordea

Det visade sig att bankomaten förmodlingen varit preparerad men som tur var så raderades kortet så inga pengar försvann men jag fick ju inga pengar..

Och nytt kort kommer i slutet på veckan så banken håller på mina pengar ett tag till.. Tack P3 ch Anki att ni var med!

Tror ni att det räckte?
När vi kom hem hade någon själ försökt bryta sig in i huset, säkert någon stjärna från jobbet..

Men, inte kom den in och nu är jag hemma i tre dar, vad mer kan bli fel?
ALLT, men skit samma vi hade ju nästan tur med vädret
pejori
CITAT (lilla mamma @ 30-12-2007, 21:24) *
Vilken underbar helg, delvis
Vi har då varit i husvagnen hela helgen.
bio, trevligt sällskap, bra film och långa sovmorgnar. Och cittran godkänd på bilprovningen

Men nu till haken:
Först tog gasolen slut, inga problem för vi köpte bara en ny tub.
Sedan in till stan för att gå på bio: bankomatuttag allt lugnt tills apparaten svarade: kort behålles; allt avslutades
Men jag slog ju rätt kod,ööh vad hände

NEJJ,inte nu.
Jävla Nordea

Det visade sig att bankomaten förmodlingen varit preparerad men som tur var så raderades kortet så inga pengar försvann men jag fick ju inga pengar..

Och nytt kort kommer i slutet på veckan så banken håller på mina pengar ett tag till.. Tack P3 ch Anki att ni var med!

Tror ni att det räckte?
När vi kom hem hade någon själ försökt bryta sig in i huset, säkert någon stjärna från jobbet..

Men, inte kom den in och nu är jag hemma i tre dar, vad mer kan bli fel?
ALLT, men skit samma vi hade ju nästan tur med vädret

trostar.gif trostar.gif trostar.gif stackare vad kan mera gå fel nu giggle.gif
Snöflinga
Förlåt, men a0a.gif Stackars dej trostar.gif Bättre tur med det nya året önskar jag dej rolleyes.gif
Wilmer
OJ! Det var ett ordentligt avslut på 2007. Nu kan det bara bli bättre!!

WIlma
lilla mamma
Ja, det blir spännande att se de sista timmarna.
Snigelhatare
Idag är det nog en dag som du ska låta bli att tända levande ljus. Kolla att ytterdörren är låst, ingen strykjärnssladd i och kolla att spisen är avstängd. Lägga dig tidigt kanske? d010.gif
lilla mamma
Eller aldrig gå upp!
Alba
Åh....du kan ju göra en kortfilm om dina missöden. Flåt att jag skrattade det lät så roligt men jag förstår att det var som lagom roligt för er.
Jag hoppas att ett nytt år kommer utan problem med gasol,bankomater och ovälkommet främmande i huset.
Gott slut och ett hopp om Gott Nytt År.
lilla mamma
Lördagen före jul så traskade jag till återvinningscentralen med skräp, gick vidare till miljöstationen.
Alltså lämnade jag min skottkärra vid å.c. Lilla killen frågade om de inte skulle stjäla den. Nej då,svarade jag:inte i Nybble.
När vi kom åter, vad hade hänt: Nån hade stulit min skottkärra!!

Men i förmiddags hade nån blivit av med en vinflaska, full och oöppnad. Den hittade jag i ett dike när jag gick med hunden.
Jag tycker mig se ett mönster

Alba: jag bjuder på skrattet, för jag gråter ju inte precis själv, även om det kändes så vid bankomaten.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon