Full version: Hur gör man
Bettis
Jag är ju en morgonmänniska, så värsta dagen på året är ju idag crying.gif har alltså jättproblem att hålla mig vaken, vill egentligen inte vara vaken, vill sova d010.gif Skulle kanske höra med aanders hur han bär sig åt g.gif
Tezzla
Vill du sova så gör det! smile.gif Finns väl inget som säger att du måste vara uppe om du hellre vill sova. Men vill du vara uppe så kanske du skulle kunna ta en tupplur på eftermiddagen eller tidigt på kvällen?

Själv har jag motsatt problem. Jag kan vara uppe hur länge som helst nästan. Nattuggla är bara förnamnet.
EKLO
En tupplur vid femtiden kanske? En halvtimma bara - brukar hjälpa för mig (ibland). Och sen prata allt var tygen håller så att han inte somnar till i skallen...

annars så får man väl sova även på nyår, om det skulle vara stört omöjligt...

de bästa!
Eklo
Bettis
CITAT (EKLO @ 31-12-2007, 15:20) *
Och sen prata allt var tygen håller
Eklo

rotfl.gif rotfl.gif tack för tipset, det har jag ju inga problem med rotfl.gif
skogstroll
vet hur det är, det är inget kul. Går upp vid 6, kommer hem vid 19-tiden och vid 21 slocknar jag i soffan vid tv:n. Ingen höjdare direkt... är rädd jag somnar även ikväll 00:00 känns omöjligt... funderar på om jag behöver nåt vitamintillskott eller så... confused.gif
Bettis
CITAT (skogstroll @ 31-12-2007, 17:34) *
vet hur det är, det är inget kul. Går upp vid 6, kommer hem vid 19-tiden och vid 21 slocknar jag i soffan vid tv:n. Ingen höjdare direkt... är rädd jag somnar även ikväll 00:00 känns omöjligt... funderar på om jag behöver nåt vitamintillskott eller så... confused.gif

jag går ju upp mellan 5-6 varje morgon så visst är jag vaken ett antal timmar men kvällarna är svåra sitter här nu och tittar på alla raketer har himla bra utsikt så jag har väl fått mitt för idag kanske, ska nog se grevinnan iaf,
Åsa, mälardalen zon 2
Rosenrotspiller håller mig alert under de flesta av årets dagar.
sqrulan
Om du är uppe så tidigt så är det ju normalt att vara trött på kvällen.Försök att ta en tupplur på dagen så blir
du mindre trött på kvällen.Kolla även upp ditt blodvärde.
Alba
Hur gick det Bettis.......fick du se fyrverkerierna kl 12 eller sussade du gott.
Aqvakul
CITAT (Alba @ 01-01-2008, 10:42) *
Hur gick det Bettis.......fick du se fyrverkerierna kl 12 eller sussade du gott.

Hon kanske har vänt på dygnet? d010.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon