Full version: Ghristina i Taxinge
svennis
Är visst tidigast uppe vid datorn.
Chistina fyller, det vill vi fira. hbd.gif Christina

Vilken är bättre, Jag firar med Louise Odier
Louis Odier.jpg
svennis
svennis
Till alla som fyller idag. blomma.gif

svennis
Harkness.jpg

noranettan
HURRA HURRA Christina (och alla andra också förstås - Linda tex) på födelsedagen!

Rosenvännen Anette blomma.gif
Betty

Grattis på
födelsedagen!
Anna NV Uppsala
Jättestor grattiskram!
Kajsa

GRATTIS Christina, yaay.gif har saknat dig, både här och på Rosforum.
renate
Grattis alla som fyller år idag!
[attachment=11117:PICT7048.jpg]
Boxer
Grattis till alla som fyller år idag.

Anna J(42), Majvor(3), solkatten(3), cala98(2), AnnaPanna(46), Lupino(33), Christina i Taxinge~(60), B K(55), Nybörjar-Linda(37), MariaGävle(31), LP55(7)

rose.gif
Nybörjar-Linda
Jag vill också gratta Christina i Taxinge och alla som fyller år idag!!! Vill också tacka er som grattat mig (det värmer i hjärtat!) och meddela att undertecknad virrpanna skrivit fel på födelsedatum på min profil unsure.gif . Är inget datasnille precis och trodde bara jag skrivit in födelseår men 1/1 kom visst också med. 15 juni ska det vara och jag ska genast ändra och hoppas ni kommer ihåg mig i sommarvärmen istället... Kram Linda
Christina i Taxinge~
Tack så jättemycket!!!! wub.gif

Jag har just kommit hem efter några veckor i Indien, därför har jag varit osynlig här på forumet!
Nu ber jag att också få tacka alla som skickat jul- & nyårshälsningar via mailen!
Det är "lite mycket just nu" så jag hinner inte svara, men ni ska veta att jag läst och glatt mig!
Man blir i varm i hjärtat wub.gif thanks.gif
AnnammA
En grattisros i efterskott, blir väl också bra, eller?
Wrams2.JPG

PS! En god fortsättning på det nya året önskas även till alla dito rostokor/-ar/vänner...Hoppas det blir många härliga spadtag 2008! tongue.gif D.S
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon