Full version: Penseer
Poppes
Har ni sått pensefröerna nu ?

mvh
Poppes
Tosan
Jag har. Rätt eller fel vet jag inte, men det är iaf gjort smile.gif
Anki V
Nä, men det kliar i såfingrarna.

/Anki
Lady Hamilton
Japp! Ja har sått mina fröer yes.gif
Anki V
CITAT (Lady Hamilton @ 01-01-2008, 20:24) *
Japp! Ja har sått mina fröer yes.gif

NU är mina också sådda.... laugh.gif /Anki
*Humlan*
Japp, jag har oxå sått mina frö! rolleyes.gif
Floppy
Japp sådde mina i lördas...sådde förra året som det stod på påsen...mitten av februari eller om det var i slutet...minnet sviker...och då blommade de först i mitten på sommaren och då vill jag inte ha dem blommandes...jag provar att så dem nu istället...så kanske de hinner blomma fram till vårkanten...
malin72
jag bara väntar på att mina beställda ska komma sen så ska det sås samma dag dom kommer...det kliar så mycket nu giggle.gif kollade i förra kalendern och jag sådde mina den 3 jan förra året och den första blommade 3 mars :tummenupp:så nu får man springa till brevlådan varje dag whist.gif
Mattsson
Jag har så svalt i min källare, mindre än 15 grader, så mina penséer brukar alltid ta lång tid på sig. Så, jag sådde för en månad sen.... yes.gif Snart dags att skola om dom, kanske till helgen! I år ska jag ha tidiga, fina små plantor, fulla med knopp när jag sätter ut! wub.gif
kerstin z5-6
Grattis Mattson ! jag tror dessutom att våren blir tidig i år
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon