Ullet
Har inte riktigt orkat med på ett tag, mina pellarpippor har tagit massor med tid och sedan har man ju dom däringa människorna som springer runt i ens hus o kallar sig ens familj.

Nu längtar jag efter att få börja så, att få knipsa mina pellar o se saker växa. Vi har haft en himla jobbig höst då en i familjen insjuknat i MS o det är verkligen ingen trevlig sjukdom. Särskilt inte när det drabbar unga människor. ( Är det nån här som har någon i sin närhet med MS?) Hoppas kunna hänga här en del nu, om det är nån som kommer ihåg mig. whistling.gif

Vad är årets nyheter? Vad ska sättas och vad ska det satsas på? Jag inväntar en vitbrokig lönn i vår o hoppas på en trädgårdsresa till Estland samt gärna en kontaktombudsträff för Pelargonsällskapet samt min fyrtioårsdag. -fear-.gif

Ha det!
Cacki
Hej Ullet!
Välkommen tillbaka önskar jag dej även om jag faktiskt inte vet om vi "träffats" här förut. Du undrade om det fanns någon som hade någon med MS i sin närhet och det får jag väl säga att jag har. Nämligen jag själv. Jag fick diagnosen år 2000 så lite vet jag ju vad det vill säga att ha sjukdomen och kan jag hjälpa till på något sätt med lite råd eller kanske bara lite stöd så gör jag gärna det. Det är ju så himla mycket man undrar över i början så du får gärna PM:a mej om du vill. yes.gif
kerstin z5-6
Välkommen tillbaka Ullet! smiley_small_hug.gif
Ewa L
Välkommen tillbaka!!
Jag minns mycket väl dina många gånger "spiken-på-huvudet-men-också-väldigt-roliga-kommentarer". Sådana som du behövs här.
Tråkigt med sjukdom. Om inte jag minns helt fel (vilket skulle vara fullständigt otroligt!) har väl du redan ett sjukt — eller åminstone lite mer krävande — barn (pojke?)?

Kramizar
Ewa
Biggan_
Välkommen tillbaka Ullet! rose.gif
Alba
Jag var tvungen att kika lite bakåt och minns nu att bla vi två hade problem att beställa katalog från Jelitto. confused.gif
Stolt sträcker jag på mig nu......jag fick en katalog i år.

Välkommen tillbaka.
Wilmer
Trädgårds resa låter kul! Måste vara en fin uppmuntrans resa. Välkommen hit igen!

WIlma
Ullet
Tack alla! Nu funkar nte bokstaven mellan H och J på mtt tangentbord så mna nlägg ser lte konstga ut. *skrattar* Stter och funderar på vlka pelargoner jag ska sätta frön från. Hur ser det ut för er?
Ewa L
Mitt tangentbord har ingen bokstav mellan H och J. giggle.gif
Gossen Ruda
CITAT (Ewa L @ 05-01-2008, 22:48) *
Mitt tangentbord har ingen bokstav mellan H och J. giggle.gif

Så rolig man kan vara. laugh.gif

Tror nog att det frågan om bokstaven I. Den kan man på en PC få fram genom att hålla ner alt-knappen och samtidigt slå 73 på siffrorna till höger. Då blir det ett stort I, alt + 105 blir ett litet i.

Välkommen tillbaka förresten Ullet.
Ewa L
CITAT (Gossen Ruda @ 05-01-2008, 22:56) *
Så rolig man kan vara. laugh.gif

Man har inte roligare än man gör på sig, eller hur det nu var. flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon