jakob
[attachment=11200:sitta_fint_copy.jpg] [attachment=11201:ozzie_copy.jpg]

Ja här är vår nya familjemedlem,,jag skulle egentligen in här och läsa lite om sådder,,,och hittade då husdjurssidorna,,då fick jag genast tips av er ,,i era bendiskusioner, det passade mej utmärkt då vi funderat på vilket slags ben han ska äta, tack för tipsen.
med vänlig hälsning Jakob
ingrid fuxwall
Hoppas Ni kommer att trivas ihop
zissi
En kungspudel är det va? Har själv en brun dvärgpudel som vi stortrivs med........fast han är envis o trotsig emellanåt.
Grattis o lycka till med voffsingen!!

Mvh zissi
Tezzla
Grattis! yahoo.gif Vilken liten lurvrufs!
ängsvädd
Jättefin hund. Vad bra att ta hand om en omplaceringshund. Jag har en kompis som tog hand om en hund som haft fem hem innan. Den var stressad. Det har tagit tid, ca 4 år, men nu är den världens mysigaste familjemedlem, så uttrycksfull och trygg. Men man måste ge hunden tålamod och tid, det har de gjort smile.gif
Inga från Närke
GRATTIS till en fin hund, hoppas det går bra. Pudlar är lite envisa ibland men väldigt lättlärda och kärvänliga. Har själv en blandras dvärgpudel/puli som är snart 1 år.
Sofiia
Åååå så fin! smile.gif

Jag får hem min storpudel om 8 dagar!! yahoo.gif
Anki på Öland
Min goa storpudel som jag fick 1960 smile.gif

[attachment=11496:aja2.jpg]

Anki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon