Full version: SKENET BEDRAR
Bettis
Brukar ni titta på Skenet bedrar, jag bara älskar den så himla bra tycker jag iaf
anna_rispan
ja det är skoj. den tanten är väldigt speciell. o vilka ansiktsuttryck hon har!
Bettis
kommer 22.55 i 4+ i kväll, den missar jag inte, visst har hon härliga uttryck i ansiktet.
Bettis
För min del skulle det vara bra om det gick lite tidigare
sqrulan
Jag har tyvärr redan sett alla avsnitt på BBC-Prime,hon är himla "kul" eller ska man säja hemsk? rolleyes.gif
Kakaduan
Man måste ju bara älska serien! Bäst! Googlade lite om henne och såg att hon varit musikalstjärna på Broadway när hon var yngre. Tycker hon spelar fantastiskt bra - hon ÄR verkligen den där tanten. Det känns inte alls som om hon spelar.

De har så härliga karaktärer allihopa tycker jag.

Kakaduan
Alba
Ja det paret slår det mesta. Vilken underbara kombination de är.
Synd bara att det går så sent på kvällen.....jag glömmer ofta att se vi den tiden.
Marina i Hällekis
Det programmet är störtskönt!
vilket underbart par de är. rotfl.gif
aldo
Min gubbes favoritprogram på TV efter Sporten yahoo.gif Även jag är hennes Fan .
Bettis
Ja, jag älskar dom, tyvärr är det för sent på kvällen så jag missar det ibland, och det är alldeles för kort kunde gärna vara lite längre program. tycker jag alltså flirting.gif
Gudrun i Göteborg
Tack för tipset Bettis. Jag ser att den kommer i kväll också och skall hålla min vaken till dess.
Bettis
tummenupp.gif yahoo.gif jag ska också försöka vara vaken, vi kan fråga aanders hur man håller sig vaken flirting.gif
Gudrun i Göteborg
Japp. Och vi håller igång i nattuggletråden sleep.gif
Gudrun i Göteborg
Var är du Bettis???
Ralf
Onslow e min förebild!
Tobb
Finns att köpa på Discshop om inte annat smile.gif
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php...s&&ref=
Pius
CITAT (Tobb @ 04-01-2008, 23:14) *
Finns att köpa på Discshop om inte annat smile.gif
http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php...s&&ref=

Jag köpte serien därifrån för några år sedan, på engelska, men det gick bra det med. Hon är ju för tokig, att hennes man står ut. giggle.gif

Själv leker jag Hyacint när vi är ute och kör, kan bara inte låta bli att "hjälpa till". He He

Pius
vindspel
Jag har inte tv4+ -cry-.gif Jag älskar den serien. Stackars Elisabeth som jämt spiller kaffe....inte undra på att hon gör det.....Jösses när hon lurade Richard till att provköra den dyra bilen och fick honom att köra ut till det dyra fikastället. Jag tror jag kan dem utantill men kan se dem om och om och om....igen. Det konstiga är att ibland verkar Onslow vara den vettigaste personen giggle.gif
Bettis
22.55 börjar det i kväll, då ska jag titta naughty.gif
Krolliljan
tummenupp.gif
Irene_L
CITAT (Bettis @ 15-01-2008, 22:35) *
22.55 börjar det i kväll, då ska jag titta naughty.gif

Jag me biggrin.gif laugh.gif
Bettis
tack för sällskapet, då är vi iaf två som ser.
Bettis
Nu börjar den snart yahoo.gif
Bettis
Nu är det väldigt nära whistling.gif
Bettis
Nu är hon på G rotfl.gif
Krolliljan
tummenupp.gif
Bettis
Då var det dax snart igen naughty.gif
Gudrun i Göteborg
CITAT (Bettis @ 29-01-2008, 22:41) *
Då var det dax snart igen naughty.gif

Jag är redo bravo.gif
Bettis
CITAT (Gudrun i Göteborg @ 29-01-2008, 22:43) *
Jag är redo bravo.gif

tummenupp.gif bravo.gif
Piccante
Underbar serie yahoo.gif tycker brittiska humorserier är underbara. Synd att de ska sändas sent på kvällen på liten bortglömd kanal.
Pius
CITAT (Markus_H @ 29-01-2008, 23:25) *
Underbar serie yahoo.gif tycker brittiska humorserier är underbara. Synd att de ska sändas sent på kvällen på liten bortglömd kanal.

Den gick för massor av år sedan på en av SVT:s kanaler på bästa sändningstid.

http://kuacentral.com/ här är en länk till serienshemsidan.

Pius

PS Förstår inte varför gubben min kallar mig för Hyacint när "vi" är ute och kör. DS
Bettis
Nu så äntligen är hon här igen yahoo.gif
Bettis
Såg just att dom sänder den på TV4 komedi ranting.gif ranting.gif så fräckt mot oss som inte har den kanalen ranting.gif ranting.gif ranting.gif 20.10 i kväll -cry-.gif
Krolliljan
CITAT (Bettis @ 21-05-2008, 12:45) *
Såg just att dom sänder den på TV4 komedi ranting.gif ranting.gif så fräckt mot oss som inte har den kanalen ranting.gif ranting.gif ranting.gif 20.10 i kväll -cry-.gif

[attachment=18531:th_swear1.gif][attachment=18530:angelette.gif] sad.gif
Jag vill också se.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon