CITAT (Bettis @ 04-01-2008, 12:52)

Har suttit och läst i hans
BLOGG han är allt ganska rolig ibland.
Något speciellt du tänker på? T ex:
"Punka
Skrivetav Magnus Uggla 27 december 2007, klockan 16:11
När jag gick ut nionde klass hade jag så kassa betyg att jag inte kom in på någon av de gymnasielinjer som erbjöds. Jo förresten, en kunde jag komma in på och det var bilmekanikerlinjer. Nu behövde jag aldrig gå där, vilket var en jävla tur eftersom jag är så oteknisk. Idag fick jag punktering, mitt ute på motorvägen. Jag höll på att få panik och hade inte långt till tårarna men bet ihop eftersom jag hade Ruben med mig i bilen. På en vuxen persons vis läste jag instruktionsboken och försökte genom den att finna råd på hur jag skulle bära mig åt. Tjugo minuter senare hade jag fixat punkan och det gick faktiskt som en dans. Fan, jag skulle blivit bilmekaniker i stället."
"ngen rast ingen ro
Skrivetav Magnus Uggla 27 december 2007, klockan 15:38
Nu skall vi snart åka iväg på semester och det är som alltid lite att fixa innan vi drar. Lolo och jag har gjort varsin lista över saker vi skall fixa.
Lolo’s lista:
Tvätta
Stryka
Packa
Städa
Byta lakan
Byta julklappar åt Agnes och Ruben
Lämna nycklar till Lolos syrra som skall bo i huset
Åka till jobbet och fixa kvittoredovisningar
Plugga med Ruben
Åka med sin mamma till vårdcentralen
Åka till Apoteket
Göra spellistor på Ipoden
Magnus lista:
Stirra i taket"
"Hämnden är ljuv
Skrivetav Magnus Uggla 26 december 2007, klockan 20:17
När vi ändå är inne på dåligt trafikvett ska jag berätta om en kille som tog min parkeringsplats mitt framför ögonen på mig. Dessutom hade han den dåliga smaken att hånskratta mig rakt upp i ansiktet. Det skulle han inte ha gjort. Jag tog reda på hans telefonnummer via registreringsskylten och varje natt i två veckor ringde jag sedan och väckte upp honom. Visserligen fick han aldrig reda på att det var för att han snott min p-ficka men skitsamma, det var ändå skönt. Och ni ska veta att trots att det var tio år sedan det hände kommer jag fortfarande ihåg vad gubbjäveln heter.
"