Full version: Magnus Uggla
Bettis
Har suttit och läst i hans BLOGG han är allt ganska rolig ibland.
KURT
CITAT (Bettis @ 04-01-2008, 12:52) *
Har suttit och läst i hans BLOGG han är allt ganska rolig ibland.

Något speciellt du tänker på? T ex:

"Punka

Skrivetav Magnus Uggla 27 december 2007, klockan 16:11

När jag gick ut nionde klass hade jag så kassa betyg att jag inte kom in på någon av de gymnasielinjer som erbjöds. Jo förresten, en kunde jag komma in på och det var bilmekanikerlinjer. Nu behövde jag aldrig gå där, vilket var en jävla tur eftersom jag är så oteknisk. Idag fick jag punktering, mitt ute på motorvägen. Jag höll på att få panik och hade inte långt till tårarna men bet ihop eftersom jag hade Ruben med mig i bilen. På en vuxen persons vis läste jag instruktionsboken och försökte genom den att finna råd på hur jag skulle bära mig åt. Tjugo minuter senare hade jag fixat punkan och det gick faktiskt som en dans. Fan, jag skulle blivit bilmekaniker i stället."

"ngen rast ingen ro

Skrivetav Magnus Uggla 27 december 2007, klockan 15:38

Nu skall vi snart åka iväg på semester och det är som alltid lite att fixa innan vi drar. Lolo och jag har gjort varsin lista över saker vi skall fixa.

Lolo’s lista:

Tvätta

Stryka

Packa

Städa

Byta lakan

Byta julklappar åt Agnes och Ruben

Lämna nycklar till Lolos syrra som skall bo i huset

Åka till jobbet och fixa kvittoredovisningar

Plugga med Ruben

Åka med sin mamma till vårdcentralen

Åka till Apoteket

Göra spellistor på Ipoden

Magnus lista:

Stirra i taket"

"Hämnden är ljuv

Skrivetav Magnus Uggla 26 december 2007, klockan 20:17

När vi ändå är inne på dåligt trafikvett ska jag berätta om en kille som tog min parkeringsplats mitt framför ögonen på mig. Dessutom hade han den dåliga smaken att hånskratta mig rakt upp i ansiktet. Det skulle han inte ha gjort. Jag tog reda på hans telefonnummer via registreringsskylten och varje natt i två veckor ringde jag sedan och väckte upp honom. Visserligen fick han aldrig reda på att det var för att han snott min p-ficka men skitsamma, det var ändå skönt. Och ni ska veta att trots att det var tio år sedan det hände kommer jag fortfarande ihåg vad gubbjäveln heter.
"

Aqvakul
[attachment=11219:Magnus_U..._konstig.jpg]

Uggla är inte bara rolig. Han kan se rolig ut oxå....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon