Discogiraffen
Jag kör från Bohus till träffen i Älvängen. Har för närvarande 3 platser kvar om någon vill åka med.
Österläge
Bra initiativ!

Jag kör från Angered centrum om någon vill åka med från det hållet! smile.gif
MariaS
Jag behöver ingen samåkning (Om ingen bor i Lidköping, Grästorp, Trollhättan Väg44/45 altså). Min önskan är istället att höra om det är någon som åker från Kungälv. Jag har några saker där som ska hämtas och hoppas slå några flugor i samma smäll så att säga.
Skicka i så fall ett PM till mig, så kommer mer detaljer.
ingrid fuxwall
CITAT (MariaS @ 08-01-2008, 11:56) *
Jag behöver ingen samåkning (Om ingen bor i Lidköping, Grästorp, Trollhättan Väg44/45 altså). Min önskan är istället att höra om det är någon som åker från Kungälv. Jag har några saker där som ska hämtas och hoppas slå några flugor i samma smäll så att säga.
Skicka i så fall ett PM till mig, så kommer mer detaljer.

Jag åker 45:an från Lilla Edet, inte så många mil men med tanken på bensinpriset borde man kanske samåka.

ingrid
Eva i Höga
CITAT (Discogiraffen @ 05-01-2008, 17:01) *
Jag kör från Bohus till träffen i Älvängen. Har för närvarande 3 platser kvar om någon vill åka med.

Min kompis o jag åker gärna med dig från Bohus, du får en peng om vi får åka med. Vi kan pm-a sen om det är ok.
Österläge
Ingen som vill åka med från Angered eller på vägen?
Bettis
Åker från Partille om någon vill med.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon