Helen i Piteå Zon 5
05-01-2008, 18:03
Visst var det på G en funktion så att man kan flytta runt bilderna i albumen? När i så fall blir det aktuellt??? Det blir så fel då man hittar bilder som bör ligga bredvid varandra men kommer i fel ordning

fattar ni vad jag menar

....
Jan af Lisö
11-03-2008, 10:03
Hej
Finns det något svar på denna fråga, jag har samma problem, försöker visa steg för steg hur man planterar magnolia men odningen blev ju helt fel !!!
*Stintan*
11-03-2008, 11:51
Vet inte om det ska ändras men ännu så länge måste man lägga in dom i omvänd ordning om man som du vill visa något steg för steg.
Lars-Olof Arvids
11-03-2008, 14:13
I höstas gick det rykten om en ändring, men än har tydligen inget hänt. När (om) ändringen blir av ska jag också börja göra nya album.
Olle
Skulle också uppskatta den funktionen att kunna flytta om bilderna i
albumhanteringen om nu det är möjligt.
Lady Hamilton
11-03-2008, 14:55
Tyvärr är det så att ff måste man ladda ner bilderna på sin dator för att sedan ladda upp bilderna igen om man vill ha bilderna i en viss ordning (Ladda upp sista bilden först, alltså den bild som skall ligga sist i albumet laddar man upp först)
Däremot kan man skriva bild texter i efterskott och ändra dem hur mycket man vill och hur ofta man vill
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.