Full version: Hej alla, ny här
Lena i Vallentuna
Jag har precis hittat det här forumet. Trevligt att prata växer och få tips. Har redan fått en massa idéer och insperation. Har inte riktigt kommit på hur sidan funkar och hur man gör allt, kommer säkert att göra en massa misstag.
*Ulrica*
Välkommen till Odla!
Det är bara att fråga om det är något du undrar! Oftast får man svar väldigt fort, särskilt om rubriken är tydlig.
Hoppas du ska trivas och fortsätta att bli inspirerad! rose.gif
Ciczi
Hej

Och välkommen hit smiley_small_hug.gif

Om du vill prova dig fram finns det ett testforum nästan längst ner på startsidan. Där kan du prova att göra allt... smile.gif

Ciczi
Krolliljan
Välkommen blomma.gif
Irene_L
Hej och välkommen hit! rose.gif
Tosan
Välkommen hit! smile.gif
Helen i Piteå Zon 5
Hej Lena! Kul att du hittade hit! Känn dig varmt Välkommen! / Helen
ewa zon 3
Välkommen! Hoppas att du ska trivas här på Odla smile.gif

/Ewa
Fenja
Hej och välkommen hit! Fråga bara om det är något du inte förstår eller vet hur du ska göra.
Mvh
Fenja
Gillan
Hej! Och välkommen hit. Jag instämmer i alla andras "fråga på om du undrar över nåt". Här finns inte mycket som man inte kan få svar på tummenupp.gif
Boxer
Hejsan och väldigt välkommen!
malin72
hej och välkommen hit, hoppas du ska trivas tummenupp.gif här får man snabba svar och hjälp och råd hela tiden bravo.gif
renate
Hej och välkommen på Odla. Bara fråga på här är alltid någon som kan svara.
Betty
Hejsan, du är så välkommen hit! Hoppas du ska trivas här! smile.gif
Wilmer
rose.gif Välkommen!

WIlma
Tullia
Välkommen!

Jag är en av de relativt nya och okunniga, som är här för att utnyttja andras kompetens... naughty.gif Hoppas att någon dag få dela med mig också!
titti49zon6
Hej och välkommen hit till ett underbart forum tummenupp.gif
Azola

Hej och välkommen hit! biggrin.gif
Nybörjar-Linda
Hej och välkommen!!! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon