Full version: Ny trädgårdsägare
Simba
Hej alla!
Ville bara presentera mig lite kort, ni lär se mer av mig här framöver! Köpte hus i höstas och ser fram emot en vår i trädgården! En trädgård som är lagom stor men med MYCKET att göra i! Har rensat en del men mycket återstår. Förra ägaren tyckte av någon anledning att "plantera" betydde "att sätta ut plantor i krukorna bakom buskar...utan att gräva ner dem...". Detta betyder att allt som såg fint ut i somras var dött i höst. Ruttet och trist! Men, som sagt, det ska bli kul att börja från scratch. Kommer säkert behöva viss hjälp och goda råd dock...där hoppas jag på Er:-)! Så, på återseénde! Mvh Simba (som egentligen e kissens namn:-)!
Wilmer
Hej o välkomen!

Jag ser också fram emot en vår i ny trädgård, visst längtar man?!?

Wilma
Bettis
Välkommen hit, här är det väldigt trevliga människor.
Irene_L
Hej och välkommen hit!! rose.gif
Solstorm
CITAT
Förra ägaren tyckte av någon anledning att "plantera" betydde "att sätta ut plantor i krukorna bakom buskar...utan att gräva ner dem...". Detta betyder att allt som såg fint ut i somras var dött i höst.

Stylat inför försäljning kanske?
Lotta22
På www.naturochtradgard.se kan du beställa gratisnummer av den utmärkta tidningen Natur & Trädgård som har massor med bra tips för både proffs och nybörjare!
[attachment=11350:407omslag.jpg]
Tullia
Välkommen!
kerstin z5-6
Välkommen hit !
Simba
Tack för tipset om tidningar och tack för välkommnandet från alla! Tyvärr råkade jag visst skapa ett nytt ämne precis. Fingrarna var snabbare än hjärnan...så e det ibland:-)!
titti49zon6
Hej och välkommen hit tummenupp.gif
Gillan
Hej och välkommen till ett toppenforum. Hoppas du kommer att trivas yes.gif
dicentra
Hej o välkommen! smiley_small_hug.gif
Jag har inte heller varit med på forumet så länge,men man får alltid svar på sina frågor!!
Mycket kunnigt trädgårds folk här !!! kompiskram.gif
Helen i Piteå Zon 5
Hej och Välkommen hit Simba! /Helen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon