Hej alla!
Ville bara presentera mig lite kort, ni lär se mer av mig här framöver! Köpte hus i höstas och ser fram emot en vår i trädgården! En trädgård som är lagom stor men med MYCKET att göra i! Har rensat en del men mycket återstår. Förra ägaren tyckte av någon anledning att "plantera" betydde "att sätta ut plantor i krukorna bakom buskar...utan att gräva ner dem...". Detta betyder att allt som såg fint ut i somras var dött i höst. Ruttet och trist! Men, som sagt, det ska bli kul att börja från scratch. Kommer säkert behöva viss hjälp och goda råd dock...där hoppas jag på Er:-)! Så, på återseénde! Mvh Simba (som egentligen e kissens namn:-)!
Hej o välkomen!
Jag ser också fram emot en vår i ny trädgård, visst längtar man?!?
Wilma
Välkommen hit, här är det väldigt trevliga människor.
Irene_L
06-01-2008, 19:38
Hej och välkommen hit!!
Solstorm
06-01-2008, 20:21
CITAT
Förra ägaren tyckte av någon anledning att "plantera" betydde "att sätta ut plantor i krukorna bakom buskar...utan att gräva ner dem...". Detta betyder att allt som såg fint ut i somras var dött i höst.
Stylat inför försäljning kanske?
Lotta22
06-01-2008, 21:52
På www.naturochtradgard.se kan du beställa gratisnummer av den utmärkta tidningen Natur & Trädgård som har massor med bra tips för både proffs och nybörjare!
[attachment=11350:407omslag.jpg]
kerstin z5-6
06-01-2008, 22:49
Välkommen hit !
Tack för tipset om tidningar och tack för välkommnandet från alla! Tyvärr råkade jag visst skapa ett nytt ämne precis. Fingrarna var snabbare än hjärnan...så e det ibland:-)!
titti49zon6
07-01-2008, 08:07
Hej och välkommen hit
Hej och välkommen till ett toppenforum. Hoppas du kommer att trivas
dicentra
07-01-2008, 11:59
Hej o välkommen!
Jag har inte heller varit med på forumet så länge,men man får alltid svar på sina frågor!!
Mycket kunnigt trädgårds folk här !!!
Helen i Piteå Zon 5
07-01-2008, 13:58
Hej och Välkommen hit Simba! /Helen
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.