titti49zon6
Stort grattis till alla 12 som fyller år idag hbd.gif
och ett extra Grattis till Gillan, jag skickar tusen röda rose.gif rose.gif rose.gif
hoppas att ni får en bra födelsedag
Monica M zon 4
Grattis Jazza, Sussgirl, Laxun, Annie-72, AnnammA, Gillan, Ian Wright, Magnus H, Senny, Tutski, Huskatt och Zhú! yaay.gif
Leia
rose.gif yaay.gif hbd.gif
Netha
hbd.gif
*Stintan*
Stort GRATTIS
yaay.gif rose.gif rose.gif rose.gif yaay.gif
Kajsa i Arvika
rose.gif GRAAAAAAAAAAAAAATTIIIIIIIIIISSSSSSS!!!!! rose.gif
Gillan
Tack ska ni ha wub.gif . Här blir det en lugn dag med lite äppelkaka med vaniljsås när mina telningar kommer i eftermiddag biggrin.gif

Och ett stort Grattis till alla andra som fyller år idag yaay.gif hbd.gif
Alba
Grattis till er på födelsedagen.

Med en enkel tulipan.... rose.gif går väl bra med en ros också
Irene_L
Ett stort Grattis till Gillan på födelsedagen! blomma.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif blomma.gif

Grattis till alla ni andra som också fyller år idag! blomma.gif
Betty
Grattis på födelsedagen allihop! blomma.gif
Magdis
Grattis allesammans!! yaay.gif rose.gif hbd.gif
Eva-Helene
Grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis! allihop
Fenja
Grattis Gillan och alla andra!!
Mvh
Fenja
Azola
smile.gif Grattis grattis!!
malin72
grattis grattis!!!!!! alla som fyller år idag hbd.gif

extra stort till vännen Gillan yaay.gif
rose.gif
Lady Hamilton
.......♪♫♪♫....utan någon enkel tulipan..... ♪♫♪♫.......på bemärlelse dan.....♪♫♪♫......jag har den äran att GRATULERA........♪♫♪♫♪♫ hbd.gif
yaay.gif

Gillan
Tack så jättemycket allihop wub.gif , jag blir riktigt rörd över alla grattisar blush.gif . Nu har jag i alla fall kalasat färdigt för idag. Resten av kvällen ska jag bara slappa här eller i älsklingsfotöljen med min bok biggrin.gif
AnnammA
CITAT (Monica M zon 4 @ 07-01-2008, 08:00) *
Grattis Jazza, Sussgirl, Laxun, Annie-72, AnnammA, Gillan, Ian Wright, Magnus H, Senny, Tutski, Huskatt och Zhú! yaay.gif

Man tackar och bugar för grattiset, och ett stort GRATTIS yaay.gif till de andra "tvillingarna"!
Snöflinga
"]Grattis allihopa [/color]
zissi
Grattis!!! blomma.gif så här i slutet på födelsedagen alla tolv. Hoppas dagen varit bra.

Mvh zissi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon