Full version: Simba
Simba
[attachment=11374:RIMG0406.JPG]Simba säger God Jul lite i efterskott! Nu har granen åkt ut och gissa om kissen hjälpte till:-)! Nåja...den skulle ut!
Azola
Hi hi.. härlig bild!
Vår kisse Rosie ägnar sig mest åt att nosa på julgransglittret, din Simba verkar ha förkärlek för själva barren laugh.gif
MariaS
Åhhhh en till surikatt. Trodde jag var ensam om att ha en...
Kathy
...Måste ju sniffa på granen juu.... wub.gif

Surikatt?
Nu blir jag nyfiken!

Edit:
Ahh....du menar.... surikat....?

MariaS
CITAT (Kathy @ 07-01-2008, 17:54) *
...Måste ju sniffa på granen juu.... wub.gif

Surikatt?
Nu blir jag nyfiken!
Edit:
Ahh....du menar.... surikat....?

JA, Simba sitter ju som en sån en surikat(t). Jag har en som sitter så och fiskar med frambenen i luften blink.gif
Kathy
CITAT (MariaS @ 07-01-2008, 17:59) *
JA, Simba sitter ju som en sån en surikat(t). Jag har en som sitter så och fiskar med frambenen i luften blink.gif

laugh.gif
Har du någon bild?
Simba
:-). Jo, visst e han söt! Han sitter ofta så, som en liten surikat. Man når väl bättre antar jag, helst när man inte är så gammal, bara 5 månader. Kommer dock att bli en riktig bjässe tror jag. Simba är Main Coon och både pappa och farfar är giganter. Ska bli kul och se var det slutar! Kul med så mång kattglada människor här!
MariaS
CITAT (Kathy @ 07-01-2008, 18:02) *
laugh.gif
Har du någon bild?

Har inte lyckats fånga ögonblicket ännu, men jag jagar fortfarande...
Kathy
CITAT (Simba @ 07-01-2008, 18:02) *
...//.....Kommer dock att bli en riktig bjässe tror jag. Simba är Main Coon och både pappa och farfar är giganter....//....

Åh, en MCO.
Har du fler bilder på honom?
Jag träffade på en MCO på en utställning vid ett tillfälle. Han vägde 8,5 kg.
Myyyycket kisse att krama. smiley_small_hug.gif
MariaS
CITAT (Simba @ 07-01-2008, 18:02) *
:-). Jo, visst e han söt! Han sitter ofta så, som en liten surikat. Man når väl bättre antar jag, helst när man inte är så gammal, bara 5 månader. Kommer dock att bli en riktig bjässe tror jag. Simba är Main Coon och både pappa och farfar är giganter. Ska bli kul och se var det slutar! Kul med så mång kattglada människor här!

Snacka om att byta kudde...
Skämt åsido, de är lika dumsnälla som stora. Som tur är...
Ciczi
En maine coon som heter Lauritz. Det är min syrras katt. Snäll men inte så kelig.

Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon