Full version: "Let's dance 2008"
Kathy
Hemsidan.

aanderss
ingen alls
Piccante
Man kan väl inte ha någon favorit innan programmet har börjat? Man måste ju se paren först. unsure.gif
Kathy
CITAT (Markus_H @ 11-01-2008, 19:54) *
Man kan väl inte ha någon favorit innan programmet har börjat? Man måste ju se paren först. unsure.gif

Tog efter Aftonbladets omröstning. Där låg Klas-Petter (bonden) högst.
Krolliljan
Nu röstade jag. Av gammal nostalgi Richard Herrey och Cecilia Ehrling.
Madeleine1
Jamenhugaligen.
Att Matte var lite läcker hade jag ju förstått redan innan, men att han skulle kunna vara så .?. hade jag verkligen inte förväntat mig. Trodde definitivt att hans danspartner Carin skulle få flytta runt på ett kylskåp. Fd hockeyspelare och snickare... Eeeh. Men han kunde ju röra på sig också! Inte illa! Heja Matte & Carin!!!
Miamamma
CITAT (Madeleine1 @ 11-01-2008, 22:42) *
Jamenhugaligen.
Att Matte var lite läcker hade jag ju förstått redan innan, men att han skulle kunna vara så .?. hade jag verkligen inte förväntat mig. Trodde definitivt att hans danspartner Carin skulle få flytta runt på ett kylskåp. Fd hockeyspelare och snickare... Eeeh. Men han kunde ju röra på sig också! Inte illa! Heja Matte & Carin!!!

Vi är visst flera som dreglar efter samma karl. rotfl.gif
sqrulan
naughty.gif Ha,ha samma här.Men jag röstar nog på Danny och hans partner.
storm
CITAT (Miamamma @ 11-01-2008, 22:45) *
Vi är visst flera som dreglar efter samma karl. rotfl.gif

bravo.gif Jag höll på och drägla ihjäl, alltså vilken snygging.
Kathy
CITAT (storm @ 11-01-2008, 22:51) *
bravo.gif Jag höll på och drägla ihjäl, alltså vilken snygging.

...Och jag som har sett "Bygglov" och inte reagerat....?
Men, som sagt, han behöver öva mer på sin smidighet... wink.gif
Magdis
Nu var jag tvungen att kolla upp vilken Matte ni pratar om och jag kan bara konstatera att det är inte min typ. Vilken smilfink...o vilken fjantig frilla! (Ursäkta att jag sätter mig på tvären giggle.gif)
Piccante
Slö tittade bara på Lets dance, kan inte bedöma alla paren. Karl-Petter såg lite klumpig ut i bonde söker fru när han jagade grisar på gårdsplanen och sprang in i väggen. Han rörde sig smidigare på dansgolvet än jag hade trott. Får Omvärdera honom nu. Annars är det nog för tidigt att se någon given vinnare.
Magdis
Uffe blir väl den nya "Peppe" och "Lasse Brandeby" antar jag.
Irene_L
CITAT (Magdis @ 11-01-2008, 23:15) *
Uffe blir väl den nya "Peppe" och "Lasse Brandeby" antar jag.

Det tror jag också.
Snöflinga
Uffe hasade ju runt som en gammal gubbe thumbdown.gif inte alls med den humor och personlighet som ändå både Peppe och Kurtan hade ... Undrar om det inte skulle behövas snickras lite här hemma crazy.gif
sqrulan
blink.gif Men stackars Uffe,han ser så gammal och plågad ut.Borde inte han gå upp i vikt lite?
anne-li i olofstorp
CITAT (Snöflinga @ 12-01-2008, 10:31) *
Uffe hasade ju runt som en gammal gubbe thumbdown.gif inte alls med den humor och personlighet som ändå både Peppe och Kurtan hade ... Undrar om det inte skulle behövas snickras lite här hemma crazy.gif

Absolut till allt, När det gäller snickeriet får du ställa dig i kö! sos.gif
Snöflinga
Jag var ju först ju mad.gif
Kathy
Jag hoppas på att Linda Lampenius och Daniel da Silva blir kvar länge i tävlingen.
Men det är bara för att jag tycker att Daniel är en sån fantastisk dansare.
Fick höra av en kollega att han och syrran tävlade ihop i latinskt för några år sen.....kan tänka mig att det slagit gnistor om dem.
Farbror Blå
Tittar inte på eländet

*stolt* happy.gif
Aqvakul
CITAT (Farbror Blå @ 14-01-2008, 19:59) *
Tittar inte på eländet

*stolt* happy.gif

samma här (Är vi hopplösa kultursnobbar?)
Magdis
CITAT
(Farbror Blå @ 14-01-2008, 19:59)
Tittar inte på eländet

*stolt*
CITAT (aq42 @ 14-01-2008, 20:46) *

Ja ni tittar väl bara på macho-program antar jag! rolleyes.gif
Aqvakul
CITAT (Magdis @ 14-01-2008, 21:16) *
Ja ni tittar väl bara på macho-program antar jag! rolleyes.gif

Nej, men "finkultur"! crazy.gif
Magdis
CITAT (aq42 @ 14-01-2008, 21:20) *
Nej, men "finkultur"! crazy.gif

Å vad är det för program då till exempel? rolleyes.gif
Farbror Blå
Västernfilmer och Kung Fu såklart?? dunno.gif
Netha
Nu har jag äntligen sett (nästan) ett helt progr. Otroligt vad amatörerna lärt sig under tävlingens gång.
Tina och Tony i final ... enl mitt tycke så är Tina överlägsen. tummenupp.gif bravo.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Hoppas att Tina vinner...
Aqvakul
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 28-03-2008, 22:11) *
Hoppas att Tina vinner...

Varför det?
Monica i Nässjö
CITAT (Markus_H @ 11-01-2008, 23:10) *
Slö tittade bara på Lets dance, kan inte bedöma alla paren. Karl-Petter såg lite klumpig ut i bonde söker fru när han jagade grisar på gårdsplanen och sprang in i väggen. Han rörde sig smidigare på dansgolvet än jag hade trott. Får Omvärdera honom nu. Annars är det nog för tidigt att se någon given vinnare.

Apropå särskrivningar. Vem är Slö som tittade på lets dance? Förlåt, förlåt, förlåt snälla Markus, men jag kunde inte låta bli. Det är nog dags för mig att gå och lägga mig nu crazy.gif

Och apropå vad vi, som inte tittar på Lets dance (har faktiskt inte sett ett enda avsnitt) vad vi tittar på, men självklart "Så ska det låta"! I kväll var det ett riktigt höjdarprogram med gamla härliga godingar från 60-70talet.
Elisabeth-Västkustkolonisten
CITAT (Aqvakul @ 28-03-2008, 22:13) *
Varför det?

För att jag tycker att hon var bäst, så enkelt är det....
Bee
Och min favvis Tina vann!!! Yessss! Som hon dansade! - "riktiga" Tina (Turner) kunde inte gjort det bättre!
Monaxe
Fast Tony var oxå bra wub.gif
Sussie F-Flower
Åhhh, Herregud!!! Nu har jag skrattat så tårarna runnit....

Hade inte sett det här inlägget tidigare, ef.s. jag inte ens har vetat att odla.nu fanns, (fram till för ett par veckor sedan...) men nu har jag läst alltihopa från början, och med facit i handen så tyckte jag att alla kommentarer var så roliga, så till slut kom tårarna...

Nu är det över, såg jag. Missade hela programmet, bara för att man "måste" kolla den här sidan hela tiden...
(Vilket Gift!!!) Men kul är det och var och en väljer ju själv vad man vill göra!
Trevlig Helg!
Cathis
CITAT (Monica i Kungälv @ 28-03-2008, 22:54) *
Fast Tony var oxå bra wub.gif

Tycker jag med wub.gif
embees
CITAT (aq42 @ 14-01-2008, 20:46) *

Tittar inte heller.
Orkar bara inte med alla dessa program där folk ska röstas ut och gud vet vad. Det är inte ens underhållning!
Gita
Har bara tittat lite sporadiskt, den där bonden, Karl-Petter, han kanske inte dansar bäst men är absolut charmigast och snyggast.
Gita
Tobb
Såg lite snabbt när Tina dansade, så det får bli det paret. Även om jag inte kommer titta direkt mycket wink.gif

CITAT (Bee @ 28-03-2008, 22:49) *
Och min favvis Tina vann!!! Yessss! Som hon dansade! - "riktiga" Tina (Turner) kunde inte gjort det bättre!

Sångerskan eller kartläserskan? wink.gif
Bee
CITAT (Tobb @ 29-03-2008, 00:36) *
Såg lite snabbt när Tina dansade, så det får bli det paret. Även om jag inte kommer titta direkt mycket wink.gif

Sångerskan eller kartläserskan? wink.gif

Det finns väl bara en Tina "River deep mountain high" Turner? Hon, med sin alldeles egen koreografi.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon