Full version: Pä spåre
Bettis
något?? Gillar ni det, lite Göteborgshumor är det allt.... eller
MariaS
Hellre På spåret än Let's dance i alla fall. tummenupp.gif
Bettis
CITAT (MariaS @ 11-01-2008, 20:05) *
Hellre På spåret än Let's dance i alla fall. tummenupp.gif

tummenupp.gif häller med dig ser aldrig på det
Gossen Ruda
På spåret är en lagom blandning av tävling och nöje. Man kan bara sitta och dega eller försöka sig på att vara bättre än lagen. En tågtönt som jag har en viss fördel eftersom jag oftast ser på tågen vilket land man färdas i men inte alltid. Sen spårar programmet ut och kör landsväg ibland och då är det värre.
Aqvakul
Visst är det mysigt. Ikväll var det dessutom fyra verkligt härliga och kunniga tävlande. tummenupp.gif
ingrid fuxwall
Missade allt - satt i telefon på tok för länge -cry-.gif
Netha
Spelar in ... har suttit i telefon med sjukt barnbarn.
Cacki
Ett av väldigt få tävlingsprogram som är värt att se nu för tiden, antingen det kallas göteborgshumor eller ej. tummenupp.gif
Eva i Skåne
Ett mysigt program.
När serien började klassade jag det som medelåldersprogram och tittade aldrig. Kan det vara så att jag nått den gyllene medelåldern nu eftersom jag gillar det? g.gif
mamamaggan
CITAT (Bettis @ 11-01-2008, 20:04) *
något?? Gillar ni det, lite Göteborgshumor är det allt.... eller

Och vad är det för fel på Göteborgshumor? giggle.gif Du får väl inte sitta här och kritisera min födelsestad?! giggle.gif

Skämt åsido, tycker det är ett bra program med ibland alldeles förfärligt dåliga vitsar! rolleyes.gif
aanderss
CITAT (Cacki @ 11-01-2008, 22:56) *
Ett av väldigt få tävlingsprogram som är värt att se nu för tiden, antingen det kallas göteborgshumor eller ej. tummenupp.gif

Håller med dig
Berith
CITAT (Cacki @ 11-01-2008, 22:56) *

Absolut! Kanske för att man själv kan vara med och tävla?

Och jag kunde 1958 direkt när jag såg den kvinnliga polisen, det första inslaget i år-frågan. Antagligen för att det precis är 50 år sedan, och det och Pasternak bl.a. var med i nåt annat program häromdan som just handlade om sånt som hände 1958.
Monica M zon 4
Jag gillar På spåret! Och det är kul att kunna knäcka ledtrådarna. Igår kom jag på Karlstad innan de tävlande gjorde det! Jag tror inte vi har missat ett enda avsnitt sen serien började för många år sedan.
Ewa L
CITAT (Eva i Skåne @ 11-01-2008, 22:59) *
Ett mysigt program.
När serien började klassade jag det som medelåldersprogram och tittade aldrig. Kan det vara så att jag nått den gyllene medelåldern nu eftersom jag gillar det? g.gif

Precis har jag också tänkt!!
karjo
Inte har det med medelåldern att göra! Jag är BARA 28 och gillar programmet! rolleyes.gif giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon