Full version: Vintergäck
Simba
Hittade nyss en massa Vintergäck i ett skyddat hörn i trädgården! Hurra så lycklig jag blev. Börjar förstå glädjen med trädgård och att kunna följa naturen på nära håll. Det spirar överallt och det börjar gå att förstå att det kommer bli vår och sommar och vackert och grönt!
ingrid fuxwall
Förstår att du blir glad men tycker nog att det är lite väl tidigt att på allvar tro att det inte ska bli någon mer vinter, men hoppas kan man ju alltid
Simba
Såklart att det med all säkerhet blir mer vinter...jag menar mer i ett länge perspektiv. Så att man vet vad som väntar när vintermörkret ligger tätt runt huset:-)! Då e det skönt att tänka framåt!
Alexander-VG-zon3
kan bli vinter
eller
blir det snart vår
man vet inte vad det blir , jag har ju själv faktiskt fått vår i feb innan så ovanligt är det inte . dock har jag också varit med om vinter kyla i mars-april . så man vet aldrig vad det kan bli
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon