Var tvungen att läsa på... De är ju riktigt kul växter ju. VArför har inte jag några sådana? Bra härdighet har de ju också... Asch, till saken. Litteraturen säger att de brukar blomma på SENVÅREN. Ur led är tiden altså...
Alexander-VG-zon3
13-01-2008, 16:13
CITAT (MariaS @ 13-01-2008, 15:57)
Var tvungen att läsa på... De är ju riktigt kul växter ju. VArför har inte jag några sådana? Bra härdighet har de ju också... Asch, till saken. Litteraturen säger att de brukar blomma på SENVÅREN. Ur led är tiden altså...
fast iför sig vet jag inte vilken sort jag har .
jag kan skicka en plutt till dig , om jag kan dela dom , annars kan du ju få fröer från mig .
MariaS
13-01-2008, 16:18
Ja tack! Jippie. Sorten kan jag nog fixa fram. Syrran är biolog på Naturhistoriska Museet och hon har hjälpt mig med DNA förut... Ska jag skicka ett PM?
Alexander-VG-zon3
13-01-2008, 16:20
CITAT (MariaS @ 13-01-2008, 16:18)
Ja tack! Jippie. Sorten kan jag nog fixa fram. Syrran är biolog på Naturhistoriska Museet och hon har hjälpt mig med DNA förut... Ska jag skicka ett PM?
gör det , sorten skulle varoligt att veta
MariaS
13-01-2008, 16:33
Det är faktiskt en del av mina Aloe som syrran hjälpt mig med. Några där kan vara synbart lika, men av olika art i alla fall...
Jag har föresten just tagit sticklingar på min apelsintimjan. Kan det vara något att byta med? Annars har jag en hel del myntor också, bl.a. en röd.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.