Aspervall
Jag kände att jag var tvungen att dela med mig av en mycket positiv erfarenhet när det gäller en mark och trädgårdsfirma.
Det första jag såg var en annons på Blocket.se om att LLJ Mark & Trädgård var mycket prisvärda och med 14 års erfarenhet så lät jag mig lockas att anlita denna firma.

När jobbet började och jag började prata lite med närstående vänner om priset på tjänsterna och liknande så var dom skeptiska till hur resultatet skulle bli. Men Jag blev verkligen nöjd och vill helhjärtat rekomendera den här firamn för alla som bor i Karlstad-trakten.

De har även en hemsida: http://lljmarkochtradgard.dinstudio.se/

Lev väl!!
Margaretha
Synd att de inte finns i Skåne. Jag går omkring och retar mig på en firma som jag bad klippa våra äppelträd i höstas, och som fortfarande inte kommit! Vet inte om det stämmer,men jag fick för mig att det skulle bli färre vattenskott om man klippte på hösten, och ville därför ha det gjort då!

Roligt att läsa om något positivt! Någon som är riktigt nöjd! tummenupp.gif
Owe J
Nyskapad användare som lägger exakt samma annons på flera forum under samma dag - hum?
Eva i Skåne
CITAT (Owe J @ 14-01-2008, 18:20) *
Nyskapad användare som lägger exakt samma annons på flera forum under samma dag - hum?

Så har jag också funderat.... g.gif
Margaretha
Tråkigt om det är så. Håller bara till här numera, inte i några fler forum. ninja.gif
renate
CITAT (Eva i Skåne @ 14-01-2008, 18:39) *
Så har jag också funderat.... g.gif

Jag såg precis samma "annons" i ett annat forum. Det liknar gratis direktreklam .Jag öppnade inte ens länken.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon