Full version: Nya bilder i 2 album
Wargen
I albumet "Sommar i trädgården" är jag lite extra glad i bilden med fjärilarna (nr 7).
"Prylar i trädgården" handlar mest om rostiga prylar och vad som växer däruti...
Kolla gärna och kommentera om ni vill. rolleyes.gif
kerstin z5-6
Gillar verkligen din rostavdelning , det finns inget snyggare mot falurött:)
Kul att titta in smile.gif
Pher
Tjusigt, en kostnär i dig tror jag allt. Snygga kompositioner/foton också.
Kajsa
Maya- gräsmattan var ovanlig, klipper du det mönstret hela sommaren?
Gillar den ljusblå vallmon! rolleyes.gif
Fialotta
Hej!
Vilken härlig fantasi du har...njutbart att kika i ditt album rolleyes.gif
Jag gillade taket på ditt växthus, såg såååå mysigt ut rolleyes.gif smile.gif
Kramis wub.gif
Eva i Skåne
Vad är det för färg på stockrosen på bild 3? Jag tycker den ser nästan ljusblå/ ljuslila ut. Lite av "tant gredelin-färg" fast lite blåare. Är den sån eller är det ljuset som lurar mig?
Vacker är den i alla fall smile.gif Kan du tänka dig att dela med dig lite frön?
anne
Hos dig känner man sig välkommen......
Vacker entré dekoration, prylalbumet var en mycket god idé.
Har själv en del som var tänkt att de skulle målas, men de vet jag inte ifall jag skall göra.
Vinter arbete så det bestäms under hösten...
Hälsningar Anne.
Eva i Norrköping
Vilka härliga bilder! Jag blir inspirerad, jag gillar också rost... biggrin.gif
Tack för titten!
Wargen
Hej igen. Idag regnar det lite och då passar jag på att sitta vid datorn....
Tack för de snälla kommentarerna, jättekul att folk tittar!
Tyvärr är det ju så att folks datorskärmar är olika inställda, kanske därför som ni upplever färgerna på mina bilder lite annorlunda än hur jag ser dem? För vallmon är vit och stockrosen ljusrosa...och jag skickar såklart frön till Eva om hon fortfarande vill ha de rosa...och om det blir några frön...
Gräsmattan...är mest ett resultat av en tillfällig experimentlusta. När jag tröttnat på mönstret klipper jag ett nytt, men det här känns rätt OK.
Angående albumen så är jag inne rätt ofta och byter ut bilderna eftersom jag hela tiden håller på och "förbättrar" i alla hörn av trädgården, (även inne i huset). Jag tycker "förbättra" låter roligare än "möblera om", om man nu vill ursäkta sin greja-lusta... laugh.gif

Ps. Kunde inte låta bli att visa kantarellerna! tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon