gav mig
attan på att jag skulle lägga in en bild på katten i album - lyckades - men fattar inte hur man fortsätter o lägger in fler bilder. Man borde lära sig att lägga in bild i inläggen oxå!
Gör väl ett försök
nej det fungerar inte!!
Men min katt finns i alla fall ngn stans i ett album
råkade få med en bild på plommon - skulel förklara den genom att trycka på ändra - då försvann bilden - jag ger upp!
trots allt kom plommonen tillbaka i bild. Det är ngn gammal underlig lite kärv sort som jag plockade hos en granne i somras - dom vågade inte äta av dom - dom visste inte vad det var!
Så fikc jag veta att det tydligen är en gammal sort som funnits i dom här trakterna sedan urminnes tider!
Hittar bara en enda bild i ditt album, så jag gissar att det är den du vill visa:

Söt katt!
Mvh Fenja
Du går in i din profil och klickar på "Mina album". Sen klickar du längst upp på albumet. Där kan du sedan välja på antingen "Lägg till en bild" eller "Lägg till flera bilder".
Vill du bifoga en bild i en tråd, så finns det två sätt.
1: Du klickar på den bild som du vill bifoga. Högerklicka på bilden och välj "Egenskaper". Där markerar och kopierar du den text som står efter "Adress (URL)" Välj ikonen ovanför textfältet som ser ut som ett landskap och klistra in den text du hade på bilden du kopierade och tryck enter.
2: Här måste du använda dig av valet: "Skriv svar". Här kan du istället hämta en bild från vilken plats du vill. I fältet för "Bifogade filer" klickar du på "Bläddra". Där väljer du t.ex. C:// och klickar dig fram till den bild du vill bifoga. Klicka sen på "Ladda upp". Ofanför ovan nämnda knappar finns sedan en rullgardin med "hantera uppskickade filer". Där klickar du på det gröna plustecknet framför bilden och bilden är bifogad i svaret.
Hoppas att det går bättre nu och lycka till
Elisabeth G
16-01-2008, 21:12
Mysig bild, Gunvor! Det bästa man har det sätter man ju på bordet!
Som sagt var ...på bordet var det
[attachment=11776:Rosie_april07.JPG]
[attachment=11782:katten_6_jan_005.jpg][attachment=11782:katten_6_jan_005.jpg][a
ttachment=11782:katten_6_jan_005.jpg]
han 'ä r en duktig jaktkatt oxå!
Elisabeth G
18-01-2008, 23:14
Fint, Gunvor, att han lät musen vara. Jag har ännu, efter rätt många år, i ledsamt minne bevarat, att jag inte kunde hindra en av våra hundar från att fånga och tugga ihjäl en liten mus. Musen lyckades komma loss, sprang och skrek för sitt liv men jag hade inte tillräcklig pli på hunden som gav sig på den igen...
han lekte lite med musen först men inte kom den undan inte!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.