Full version: Nu har jag beställt
Pius
Nu så, är det växthus på gång. yahoo.gif

Det blev Willabs Juliana Premium på 12 kvm i isolerplast. Hoppas nu det ska bli jättebra. happy.gif

Pius
sqrulan
smiley_small_hug.gif Grattis! Nu blev jag avensjuk på dej,suck!Vad kommer kalaset att kosta?Jag vill ju
också ha ett större.
Pius
CITAT (sqrulan @ 16-01-2008, 19:26) *
smiley_small_hug.gif Grattis! Nu blev jag avensjuk på dej,suck!Vad kommer kalaset att kosta?Jag vill ju
också ha ett större.

-Det kostade lite under 19 tkr för växthuset, sockeln, monteringslister och 4 automatiska fönsteröppnare. Det finns med i Willabs aktuella kampanjbroschyr som du kan ladda ner från deras hemsida om du vill.

Pius
muppan
Grattis Pius, hoppas verkligen att du kommer att bli nöjd.
Du får hålla oss underrättade när underverket skall monteras och hur det blev när det står klart.

Kicki
MariaS
Fast räkna med att det tar lite mer tid att montera, än vad de säger på Willab. Bara sorterandet av profiler tar en halv dag! Se till att ha en spärrnyckel med 10:ans hylsa samt 10:ans ringnyckel också. Verktyget som följer med, är ingen hit att arbeta med. Dra inte åt för hårt heller. Aluminiumskruvarna går lätt av... whistling.gif Men det är roligt att lägga pusslet. Var bara nogrann med vinklarna.
Sen kommer nästa steg, inredning och odling yahoo.gif ...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon