Full version: Britney
inger1
Jag går i taket.
Var nyss på Aftonbladet och såg en artikel om Britneys gravidetstest. Vem f-n bryr sig?

Alba
Jag undrar också över Aftonbladet. De verkar ju värsta skvallerpressen numera. Britney är ju med nästan varje dag och en mängd andra kändisar.
Men...men Aftonbladet säljer ju bra......det kanske är det folk vill läsa om.
Monica M zon 4
Det finns väl en hel del artiklar på Aftonbladet som man kan gå i taket över. Men eftersom dom gör jättestora vinster varje år så är det väl det vi läsare vill ha?! g.gif Eller hur?
aanderss
inte jag
Eva i Skåne
Visst är det en massa skit!
Jag läser Aftonbladet på nätet varje dag och det går liksom inte att undvika deras skvallerrubriker även om man inte klickar på dem för att läsa vidare.
Jag har aldrig läst skvaller-veckotidningar mer än de stunder man sitter i ett väntrum hos frisör eller tandläkare. Det är inte inom mitt intresseområde.
Nu när jag har aftonbladet som startsida har jag fått i mig mycket mer skvaller än jag nånsin läst.

Jag borde kanske byta startsida... g.gif
Piccante
Efter ett tips här på odla så har jag allt mer börjat läsa Göteborgs Fria tidning. Den innehåller mer nyhetsfördjupning och analys och mindre Britney Spears o Paris Hilton. Tycker journalisternas uppgift som granskare av samhället kommer i skym undan när kvällstidningarna ska konkurrera med Hänt i veckan sad.gif
Berith
CITAT (aanderss @ 17-01-2008, 13:59) *
inte jag

Inte jag heller, skulle aldrig falla mej in att läsa Aftonbladet, inte i nån version. Förut läste jag expressen.se för att dom hade nyheter på sin sida, men numera har dom också börjat med en massa kladd- och snask-länkar så det blir mer och mer sällan jag kollar in där också.

Vad ska jag nu läsa för tidning? dunno.gif
Lilla Birka
DN eller GP kanske?
Berith
Jaa varför inte prova på dom två. smile.gif
mamamaggan
Slutade för många år sedan läsa pappersupplagan av Aftonbladet. Hade sedan deras sida som startsida men slutade med det för flera år sedan . Den enda tidning jag läser nu är lokaltidningen och någon veckotidning dock inte skvallertidning.

Men det verkar som sagt var som att folk vill läsa om Britney m fl , de kanske inte har några egna liv? Eller de kanske tror det iaf så länge de inte lever som kändisarna.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon