Full version: Lysdioder!
Gillan
Det här fick jag mig tillsänt idag och inte vet då jag vad jag ska tro, men jag funderade på om man inte skulle kunna anmäla sig som försökskanin.........och få prova gratis naughty.gif . Karln måste ju få lite referenser nånstans ifrån angel_not.gif

http://www.nyteknik.se/nyheter/innovation/...rticle60092.ece
Fenja
Jag kanske ska åka dit och företräda alla med växthus på Odla och anmäla oss som försökskaniner wink.gif
Mvh
Fenja
Gillan
CITAT (Fenja @ 17-01-2008, 18:42) *
Jag kanske ska åka dit och företräda alla med växthus på Odla och anmäla oss som försökskaniner wink.gif
Mvh
Fenja

Det tycker jag Fenja, jag har tyvärr inte råd och bidra med biljetten dit, men jag väntar med spänning på vad du återkommer med för resultat laugh.gif
Fenja
Jag bor nästan i Borås Gillan wink.gif så den kostnaden kan jag stå för. Hittade ett mobilnummer till honom så en vacker dag kanske jag ringer biggrin.gif
Mvh
Fenja
kerstin z5-6
Bra ni testar !
Gillan
CITAT (Fenja @ 17-01-2008, 21:17) *
Jag bor nästan i Borås Gillan wink.gif så den kostnaden kan jag stå för. Hittade ett mobilnummer till honom så en vacker dag kanske jag ringer biggrin.gif
Mvh
Fenja

Borås? Borås!!! rotfl.gif , milde himmel, mina ögon hade hoppat över Borås och nöjt sig med att läsa Kanada slap.gif .........sorry blush.gif . Nåja, huvudsaken är att nån får testa........och nu kanske till och med jag kan ta mig råd och åka dit och vifta med ögonfransarna flirting.gif
destination
Hoppas det kommer ut på marknaden för privatpersoner snart.

Har själv testat att förkultivera under vanliga LED med E27 2w (60 dioder) och det gick rätt så bra. Mina har ett blåvitt ljus.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon