Lotta i Gbg
18-01-2008, 23:58
Jag har äntligen redigerat klart mina augustibilder från förra året. Har gjort ett litet album med några bilder. Om någon är intresserad att titta så finns de här
Augustibilder Jag har skrivit lite kommentarer också, även om de inte är så utförliga.
ingrid fuxwall
19-01-2008, 00:25
Tack för att jag fick titta på dina vackra bilder
ingrid
Irene_L
19-01-2008, 00:44
Åhh vad härligt att få titta på din vackra trädgård. Så många fina blommor du har.

Jag längtar till sommaren!!
Dagliljor är så fina. Skir vacker klematis från England, hoppas den klarar sig.
Wilma
Monica M zon 4
19-01-2008, 08:33
Vilken tjusig hosta! Har den nåt namn tro? Å clematisen Fond Memories är helt underbar. Ska bli intressant att höra om den överlevt vintern hos dig.
Lotta i Gbg
19-01-2008, 13:11
Det är Hosta 'Fried Bananas' (det stod i rubriken, men jag har skrivit in det i texten också nu) En av de som kalrar av attt stå lite mer soligt. Den har ett friskt gulgrönt bladverk. Kul att ni gillar mina bilder:-)
Monica M zon 4
19-01-2008, 13:15
Jahapp, då fick man en hosta till på hostor-jag-vill-ha-listan! Din fresterska!
Lotta i Gbg
19-01-2008, 13:30
Förresten Monica! Kommer du ihåg Clematis 'Fond Memories' från Chelsea när vi var där? Den introducerades precis då. Den har C florida i sig vilket gör att man inte tror att den ska klara sig så bra, men hybridisören hävdar att den är bra härdig. Jag håller tummarna, men är ju rätt luttrad:-)
Monica M zon 4
19-01-2008, 16:07
Självklart minns jag Fond Memories från Chelsea! Har suktat efter den sedan dess! Har ett tjusigt foto på den som jag brukar dräggla över. Jag har väntat på att den ska börja säljas här i Sverige sen vi såg den.
Jag ser med stor spänning fram mot rapport från dej om den överlevt vintern. Jag har ju sämre förutsättningar än du men om den går hos dig så kanske man kan försöka!
Tack för en trevlig sommarpromenad i din vackra trädgård.Härliga bilder,hosta gillade jag, ja allt annat ed.
Mica548
19-01-2008, 17:57
Underbar trädgård och fina bilder! Det får mig verkligen att längta till sommaren! Delar din förtjusning över dagliljor även om jag precis är i startgroparna. De är sååå vackra!
Christer i Falköping
19-01-2008, 18:00
Du är verkligen en mästerfotograf Lotta! Dessutom verkar du lika duktig med din trädgård. Jag måste få komma och se på den någon dag i sommar, snälla!
Christer.
Lotta i Gbg
19-01-2008, 19:54
Tänkte väl det Monica:-) Christer, maila bara när du känner dig mogen, så kan vi komma överens om bra tid.
Tack alla för fina kommentarer.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.