Full version: Grävt hål.
svennis
Har varit ute och grävt 2 hål. Blev lite svettig, för mycket kläder. sweatingbullets.gif
Kändes skönt.
Tänker nu plantera en El.Ariane och en Mme Sancy de Parabere imorgon. Yes
Kajsa
Trevligt svennis, jag har också varit ute och grävt idag, min långa rosrabatt mot grannen och nu kommer jag inte längre ner, där ska jag ha Frühlingsduft och lite till i vår, men oj vad det blåste.
renate
Alså det är ja direkt smittande,ert grävande.Jag brukar inte röra trädgården under vintern,men baske mig om jag inte tar fram spaden och förminska gräsmattan.Men rosor plantera jag inte nu,ha inga ha ha ha förutom mina sticklingar,men de får vänta till våren.
noranettan
Vi har fortfarande tjäle i marken så jag kan inte gräva ner min El Ariana som jag har i pallkrage i kruka. Det får vara med grävande nu. Det är fullt upp med sådder och frörensning. Fast du är väldigt energisk Svennis!
Ewa smålänska höglandet
Det är en fördel med att bo kallt whistling.gif man slipper gräva whist.gif
svennis
CITAT (Ewa smålänska höglandet @ 20-01-2008, 11:07) *
Det är en fördel med att bo kallt whistling.gif man slipper gräva whist.gif

En fördel. Nu får kanske jag snabbba mig. Hoppas det blir vinter här också yes.gif
AnnammA
Jag kan gräva jag med, men jag väntar ändå till våren. Och jag tycker att vi behöver ha lite vinter här nere! Snart! Det mår alla växter bra på,(men inte sniglar och annat oknytt...)
Däremot: jag längtar efter hur de nyplanterade rosorna från förra året kan bli... Och så funderar jag på vilka som skulle kunna bli årets nyinköp.(Jag har lite plats kvar som förbereddes i höstas...) Min "St. Nicholas" vill nog ha en "Hebes Lip" till kompis, så långt är de tankarna komna...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon