Full version: barn
inger1
Nu är jag fullkomligt utschasad efter att ha sett Vilda små värstingar på 7:n.
Hur står föräldrarna ut och hur har det blivit så tokigt. Man får vara glad att ens egna ungar är vuxna och har sluppit dessa problem.
Säger inte att jag försvarar föräldrar eller på något sättt rättfärdigar misshandel eller nåt ännu värre, men det ligger säkert nära till hands. Ja, fy så obehagligt det var att se.
zaaritha
Med risk att stöta nå´n, så tycker jag ungar är på tok för vilda, numera! blush.gif
ingrid fuxwall
Jag som inte vet vad Ni talar om skulle bli glad om Ni berättade lite närmare
mamamaggan
Men det är väl inte barnens fel? Snarare omgivningens om inte barnet har någon sjukdom.
zaaritha
Ja--så klart är det de vuxnas "fel"....
Netha
Inte för att jag vet vad det var för program, men man får faktiskt sålla bland allt skit som sänds nuförtiden.
Barn är precis lika underbara som de alltid varit. wub.gif

Kom ihåg att både du och jag varit små... vi har inte alltid varit änglar men ändå har vi varit älskade och omhändertagna av våra föräldrar.

inger1 ... barnaga/misshandel är aldrig tillåtet/förlåtligt.

Kanske skulle du ha reagerat likadant om någon smygfilmat dig och dina barn när de var små och i värsta trotsåldern
... det är just då som vi alla ibland önskar att vi inte skaffat barn öht

Minnet är barmhärtigt brukar jag säga. wub.gif
Vi minns mest det som var bra och det av förståeliga skäl ...
annars skulle vi inte orka vara föräldrar.smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon