Bettis
ska ni se det idag, [/color]jag ska se det iaf[color="#000000"] whist.gif
Krolliljan
Jag tittar . Tycker att det är rätt hyfsat.
Bettis
CITAT (Krolliljan @ 19-01-2008, 19:21) *
Jag tittar . Tycker att det är rätt hyfsat.

lite småkul är det allt dessa "kändisar" som käbblar mm
aanderss
nä skall se handboll då
zaaritha
Nix!
Netha
Hör (och ser dem om jag vänder blicken mot vänster) ...
låter som de har ganska roligt. smile.gif
Aqvakul
CITAT (Netha @ 19-01-2008, 20:22) *

Här hör jag Parkinsson. Han verkar odödlig (konserverad?). En himla mysig farbror!
zaaritha
Parkinson är en väldigt bra intervjuare!
Netha
Parkinsson???
zaaritha
TV2
Netha
CITAT (zaaritha @ 19-01-2008, 20:42) *
TV2

Tack! Då kanske den finns att se på webben senare.
Bee
CITAT (Netha @ 19-01-2008, 20:22) *

Samma här. Fast om jag vill SE dom så får jag byta glasögon biggrin.gif
Netha
CITAT (Bee @ 19-01-2008, 20:46) *
Samma här. Fast om jag vill SE dom så får jag byta glasögon biggrin.gif

Progressiva ... då ser man både nära och fjärr. smile.gif
Bee
Inte mina - läsutrymmet är så pytte så det räcker bara till prislappar. Härhemma kör jag antingen med mina gamla terminalglasögon framför datorn eller inga alls. Har nyss fått nya terminalglasögon att ha på jobbet och det verkar som att jag behöver allt lägre styrka. Förr var jag väldigt närsynt och för att se på tv måste jag ta på glasögonen.
Netha
CITAT (Bee @ 19-01-2008, 20:58) *
Inte mina - läsutrymmet är så pytte så det räcker bara till prislappar. Härhemma kör jag antingen med mina gamla terminalglasögon framför datorn eller inga alls. Har nyss fått nya terminalglasögon att ha på jobbet och det verkar som att jag behöver allt lägre styrka. Förr var jag väldigt närsynt och för att se på tv måste jag ta på glasögonen.

Oj! Mina progressiva ser jag inte ens någon brytning mellan när och fjärr.
Så är nutidens progressiva... man ska inte märka någon skillnad när man läser... ser på avstånd.
Bee
CITAT (Netha @ 19-01-2008, 21:04) *
Oj! Mina progressiva ser jag inte ens någon brytning mellan när och fjärr.
Så är nutidens progressiva... man ska inte märka någon skillnad när man läser... ser på avstånd.

Mina är bara ett år gamla dunno.gif Och dom jag har haft tidigare har varit samma. Om jag tar på mig dom progressiva nu så ser jag tv:n finfint och tangentbordet jättebra men skärmen - Mja om jag lutar huvudet bakåt men då får jag ont i nacken sad.gif
Det kanske är olika beroende på vilken syn man har?
Snöflinga
För att återknyta till tråden ... har sett alla avsnitt och tycker det har varit sevärt. Får på något sätt en bild av människan bakom den firade skådisen, sångaren sleep.gif Såg även förra året då besserwissern Börje Ahlstedts divafasoner lyckades förstöra hela programserien sad.gif Denna gången verkade det som om alla medverkande, trots olikheterna, hade funnit varandra ... Den som var den mest positiva överraskningen för mig var Peter Stormare, en gudabenådad berättare som lockade fram många skratt tongue.gif och Jan Malmsjö ... fast jag fattade inte det där med utflykten till Hollywood och giftermålet + att han hade 4:a barn hemma i Sverige ohmy.gif Sammanfattningsvis tycker jag det var en roande lördagsunderhållning bravo.gif
Lilla Birka
CITAT (Snöflinga @ 19-01-2008, 22:11) *
För att återknyta till tråden ... har sett alla avsnitt och tycker det har varit sevärt. Får på något sätt en bild av människan bakom den firade skådisen, sångaren sleep.gif Såg även förra året då besserwissern Börje Ahlstedts divafasoner lyckades förstöra hela programserien sad.gif Denna gången verkade det som om alla medverkande, trots olikheterna, hade funnit varandra ... Den som var den mest positiva överraskningen för mig var Peter Stormare, en gudabenådad berättare som lockade fram många skratt tongue.gif och Jan Malmsjö ... fast jag fattade inte det där med utflykten till Hollywood och giftermålet + att han hade 4:a barn hemma i Sverige ohmy.gif Sammanfattningsvis tycker jag det var en roande lördagsunderhållning bravo.gif

Han hade ju fru och fyra barn, hustrun hette Lena Malmsjö och var dansös om jag inte missminner mig. Sedan skildes de när han drog till USA och Marie Göranzon är väl hans tredje hustru, han tycks ha hittat hem till slut.
renate
Gillade programmet,ett av de bättre underhållningsprogrammen.Deltagarna hade tydligen roligt tillsammans.
Eva i Skåne
Givetvis var Jan Malmsjös avsnitt kanonbra. Lite patriot får man väl vara whistling.gif
Det påminde mig om hur många år sedan det var jag besökte Tivoli i Köpenhamn. Det ska planeras in till sommaren.
men Peter Stormares avsnitt var också en höjdare. Han berättelse om mammas fina broderade lakan ska jag minnas länge bravo.gif
Gita
Jag har sett delar av serien och jag kan säga att min intryck av Arja S som en patetisk person med storhetsvansinne stärktes, däremot växte Britt Ekland i mina ögon,
Gita
Solstorm
CITAT
Jag har sett delar av serien och jag kan säga att min intryck av Arja S som en patetisk person med storhetsvansinne stärktes, däremot växte Britt Ekland i mina ögon,
Gita

Håller med.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon