Lilla Birka
www.musolles.com I en annan tråd har vi talat om att spara saker kontra slänga..... Här ser ni en som aldrig slängde någonting!
Rätt fantastiskt, men så vill jag nog inte ha det hemma....

help.gif hur gör man för att få in adressen direkt klickbar?

Tack, snälla Alba, det borde jag faktiskt vetat!
Alba
Du kopierar adressen. I det inlägg du skriver klickar du på andra knappen efter smileygubbe-infoga länk.
Klicka där så kommer det upp en ruta som du skall kliostra in adressen i.
Därefter kommer en ny ruta där du kan skriva tex "länk" eller "musolle"

Museet lär vara helt fantastiskt med mång aha-upplevelser med saker man känner igen. Vi har aldrig lyckats passera då det varit öppet---tyvärr.
Lilla Birka
Tack, snälla Alba, nu gick det ju bra!
Aqvakul
Mus-Olle, ett föredöme eller en varning om hur det kan gå när man ger sig hän?

edit skrivfel
mamamaggan
Aha , ett museum! Det kanske man skulle skylla på att ma håller på att samla till ?! whistling.gif

Vi har ett helt förråd fullt med prylar efter våra barn t ex skidor i nästan alla storlekar från 5 -6 års ålder till vuxenstorlek ! giggle.gif
Jan Lindgren
Hej!
Jag gillar Göran Grimvall i Ny Teknik som en gång skrev: "Det finns inget skräp det finns bara reservdelar"
MVH
Jan Lindgren
Aqvakul
CITAT (Jan Lindgren @ 20-01-2008, 17:17) *
Hej!
Jag gillar Göran Grimvall i Ny Teknik som en gång skrev: "Det finns inget skräp det finns bara reservdelar"
MVH
Jan Lindgren

Härmed för jag in dig i kategorin "samlare" i motsats till "slängare". whist.gif
Pirum
Jag har hittat en ny idol, Mus-Olle. Det finns en gammal naturlag som säger att dagen efter man slängt en sak - då behöver man den akut.
ingrid fuxwall
Erkänner att jag är en musOlle - varför slänga något man kanske kommer att få användning för någon gång
*Stintan*
CITAT (mamamaggan @ 20-01-2008, 14:35) *
Aha , ett museum! Det kanske man skulle skylla på att ma håller på att samla till ?! whistling.gif

Vi har ett helt förråd fullt med prylar efter våra barn t ex skidor i nästan alla storlekar från 5 -6 års ålder till vuxenstorlek ! giggle.gif

rotfl.gif

Upptäckte när jag flyttade för några år sedan att jag nog skulle kunna öppna fler museer. Med stor sorg i hjärtat inhyrdes den ena sopcontainern efter den andra för att fyllas till bredden med bråte men trots denna utrensning (kan lova att det inte BARA var barnens urvuxna mer eller mindre oigenkännliga pryttlar som slängdes) så känns det som om jag ändå skulle kunna fylla en lada crazy.gif Mus-Olle verkar ha varit en väldigt sympatisk man giggle.gif

help.gif Finns det inga behandlingshem?
Gillan
Hmm, den som nån gång försökt öppna dörrarna till vår lada vet precis vilken kategori vi tillhör whistling.gif

Sen är det ju så att det var en hel hög som anmälde sig som frivilliga till utgallring...................och vi ( läs jag ) väntar ff med spänning på att de ska dyka upp naughty.gif
*Stintan*
g.gif kan jag ha varit en av dom ninja.gif
Gillan
CITAT (Stintan43 @ 21-01-2008, 09:59) *
g.gif kan jag ha varit en av dom ninja.gif

Skulle tro det giggle.gif
Lady Hamilton
Jag tänkte "rekognosera" angel_not.gif i fjol men jag hann bara öppna ena dörren så blev jag "hindrad" av någon................ giggle.gif
Men en lten "glimt" hann jag ändå få.............
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon