Full version: Trädgårdsdagbok
rosita
Är det någon som kan tipsa om nån bra trädgårdsdagbok? smile.gif
rosita
Ingen som vet?
Åsa K, zon 1
Jag har under flera år använt Burdes Trädgårdskalender, i den skriver jag in temperatur och dagens väder samt händelser i trädgården. När första snön kom, när jag hängde upp lampan i uterummet, såg första staren o.s.v.

Länk till Burde http://www.burde.com/
Trädgårdskalendern 2008 Art. 1048

Den är slutsåld hos Burde men någon bokhandel har den kaske kvar, jag fick ringa runt lite i Göteborg. Den kostar ca 150:-

rosita
Okej, tack för tipset, den finns i bokhandeln hos mig också!
Bee
Jag fick en trädgårdskalender i julklapp. Den hade inget årtal angivet, det får man själv skriva in.
sobbe
Dessa finns på www.bokus.com

Trädgårdskalender, af Sandeberg Ingrid/Westerlund Stella/Åberg Annika

Trädgårdsdagbok, Laura Stoddart

ingmet
Den här har jag .. kanon.. Har sett den ute i bokaffären.. och vet att den säljs via trädgårdsboksinternetsiten som gör reklam här på Odla. /ingmet

http://www.boksson.se/min-tradgard,9789151842301.html

"Den perfekta presenten till alla trädgårdsintresserade! En vacker och personlig planeringsbok där du kan samla allt som rör just din trädgård och dess utveckling. Massor av plats för anteckningar och skisser. Smarta fickor för växtetiketter och urklipp. Illustrerad med underbara foton och charmiga teckningar. Syrafria albumblad där du kan klistra in inspirerande foton av växter och trädgårdar.

Min trädgård
Originaltitel: Min trädgård
Översättare: Kvant, Christel
Utgivningsdatum: 2004-03
Upplaga: 1
Omfång: 144 sidor
Språk: Svenska,
Bredd/höjd/ryggbredd: 169x244x0
Förlag: Prisma
Vikt: 799 gram
Bandtyp: Spiral
ISBN 10: 9151842300

ISBN: 9789151842301

Lisapo
Har hittat trädgårdskalendern på Svanströms i Uppsala. Min trädgård har jag inte hittat i nån butik och på internet ser man bara framsidan. Har någon sett en bild hur den ser ut på insidan för i beskrivningen låter den som det är en sån jag är intresserad av.
ingmet
Nu har jag fotat och filmat av "Min Trädgård" .. ska se vad jag kan lyckas få in här på Odla.. Filmen verkar inte funka att ladda upp .. då tar jag bilderna..

Vilken skitbild det blev.. testar en till..

En till...

Mer...
rosita
Trädgårdskalender, af Sandeberg Ingrid/Westerlund Stella/Åberg Annika är beställd på Bokus. tummenupp.gif Jag tyckte om den helt enkelt, där finns dagbok för 3 år och recept m m. thanks.gif Tack för alla tips!
mamamaggan
Håller med dig Rosita , den såg trevlig ut. Har aldrig hat någon trädgårdsdagbok men nu är den beställd.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon