Simone
Ny här ?? Eller, jag tittade in i september men tyckte det blinkade och snurrade överallt. Nu tänkte jag ändå bli här. Bor på västkusten, har väldigt liten trädgård, mindre än en kolonilott brukar jag säga. Men intresset är stort.

En del om mig finns på min blogg http://fritturhjartat.blogspot.com/
Där det också finns massor av album, dels från trädgården men också från annat.
Ser fram emot en vår och ett ställe att dikutera med likasinnade.
Bettis
Välkommen hit tummenupp.gif
*Ulrica*
Välkommen till Odla! Fråga vad du vill och du har svar på det mesta innan du hinner blinka! yes.gif
cic
Välkommen! Hoppas du ska trivas. smile.gif
Krolliljan
Välkommen blomma.gif
Alphaville
Välkommen! Här finns svar på det mesta inom odling. Bara att fråga. Eller att tipsa andra om du har svar på någon/några frågor.
Gunilla T
Välkommen Simone

är själv ganska ny här, har inte lärt mig ens det grundläggande ännu om forum - men trädgård är numera livsviktigt.
Alba
Välkommen Simone. Jag hoppas att du kommer att trivas med oss.
Betty
Hej och välkommen hit Simone, du lär dig snabbt hur det funkar här och du kan alltid fråga om du undrar över något - alltid är det någon som tar sig tid och förklarar. smile.gif
Om du inte vill se smileys, rörliga/blinande signaturbilder så kan du gå in på Min kontrollpanel, nästan längst nere till vänster klickar du sen på Foruminställningar där kan du välja bort såna saker m.m. tummenupp.gif
Snöflinga
Välkommen önskar även jag dig blomma.gif
Cacki
Nämen hej Ga.....Simone! Här är också gudagott att vara! yes.gif
mamamaggan
Välkommen hit! blomma.gif

Är övertygad om att du kommer att trivas här. Som flera redan sagt så kan du här få svar på det mesta, även sådant som inte rör trädgård.
cic
CITAT (Cacki @ 21-01-2008, 19:26) *
Nämen hej Ga.....Simone!

confused.gif
Cacki
CITAT (cic @ 21-01-2008, 19:59) *
confused.gif

Äsch, jag höll på att skriva fel signatur bara. slap.gif Vi har träffats i ett annat liv f´stårdu! rolleyes.gif
cic
CITAT (Cacki @ 21-01-2008, 20:08) *
Äsch, jag höll på att skriva fel signatur bara. slap.gif Vi har träffats i ett annat liv f´stårdu! rolleyes.gif

Aha.. På SÅ vis. biggrin.gif
Irene_L
Hej och välkommen hit!! smile.gif
Tosan
Hej och välkommen! smile.gif
Tycker nog åxå att jag känner igen dig flirting.gif
zissi
Välkommen Simone!

Mvh zissi
Blomstertanten
Välkommen hit ! rose.gif
Gillan
Hej och välkommen hit Simone!
Aqvakul
Varmt välkommen, Simone!
titti49zon6
Hej Simone och välkommen till Odla rose.gif
Catarina z2
Hej (igen) & välkommen hit.
Lars-Olof Arvids
Hej Simone! Kul att se dig här!

Olle
AnnammA
VÄLKOMMEN hit! blomma.gif
renate
Hej Simone,välkommen på Odla.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon