|
Full version: Favoritfärg
elleave
22-01-2008, 21:19
Jag är nyfiken på vilken som är er favoritfärg? Det kan vara bara ändå eller på tex kläder, saker eller varför inte acessoarer...
mamamaggan
22-01-2008, 21:20
Rött är min favoritfärg. Tycker rött är en livsglad färg.
Aqvakul
22-01-2008, 21:21
Jag älskar blått. Jag har ofta blå kläder. Min bil är blå. Blått kakel .....
Blått fast jag ska nog använda grönt säger dom
Piccante
22-01-2008, 21:27
CITAT (Tosan @ 22-01-2008, 21:21)  Grönt Grönt är en av favoriterna.... egentligen borde det vara en flervalsfråga för jag passar många gånger bättre i varmare färger och då är lila en favorit jämte grönt.
Blå verkar vara de flesta människors favoritfärg överallt,
Blått  (å svart, vitt, grått, rosa  )
Elisabeth G
22-01-2008, 21:33
CITAT (mamamaggan @ 22-01-2008, 21:20)  Rött är min favoritfärg. Tycker rött är en livsglad färg. Min med. Det är lustigt det där med färger och hur olika man upplever dem. Blått verkar vara de flestas favoritfärg medan jag tycker att de flesta blå nyanser är riktigt fula. Näst finast färg är grönt.
Oj, vad vanlig smak jag har!! Blått... Men jag har blivit mycket färgladare i mitt tänkande sedan jag började odla blommor. Inte ens rosa är hemskt längre..
Wilma
*Stintan*
22-01-2008, 21:38
svart mest men blått e också snyggt
Blått! Allt är blått; huset, bilen, kaffebryggaren, dammsugaren, kläderna m.m.
ängsvädd
22-01-2008, 21:48
Ljuslila är min favvofärg
Myosotis
22-01-2008, 22:13
Åh hjälp! Jag har samma åsikt som majoriteten! Så hemskt! Det måste vara första gången i mitt liv. Beror det på att jag håller på att bli gammal kanske? Men jag tycker i alla fall om blått... Min bil är blå. Jag har en blå tröja på mig. Förresten så fick jag lära mig att svart och vitt inte räknas som färger.
Eva i Skåne
22-01-2008, 22:45
Rött, gärna mörkrött. Sen kommer grönt. Blått använder jag inte särskilt ofta, förutom jeans då.
herkules
22-01-2008, 23:10
min favoritfärg finns inte med Orange!
blått här med...kläder däremot...svart
Blått
Fast jag klär mig oftast i dämpade jordförger eftersom det passar mig bättre. Önskar att jag passade i eldigare fäger, men då försvinner jag bara.
Klarar inte av blått. Blåjeans är det absolut enda. Funkar med en å annan blå blomma.
Svart på kläder.
Grönt är skönt! Jag trodde fler skulle gilla grönt här, det är ju växternas färg nummer ett. Grönt är fint på allt: kläder, bilar, hus. Tycker jag.
titti49zon6
23-01-2008, 10:44
Grönt är min favoritfärg, bilen, skotern,mobilen, sommarstugan,kläder,stövlar m.m går i grönt hos mig annars gillar jag svart, orange med
Lars-Olof Arvids
23-01-2008, 10:49
Grönt är skönt, tycker jag också!  Olle
 Min bil är också blå... Men det var slumpen!
Svarta kläder. Blått, brunt, sand, grönt till hemmet. Rosa, blått, lila, vitt i trädgården. ( min bil är metallic blå/grön! )
Jag gillar egentligen alla de där färgerna - men på lite olika saker... Blått - på glas Grönt - i trädgården Gult - på allt möjligt men helst inte på blommor... fast jag har en del såna i alla fall... Rött - som accent till svart och vitt i t.ex. inredning Vitt - på det mesta Svart - på kläder och blommor Brunt - som hårfärg... mitt ekkök... Rosa - på blommor, helst rosor... Lila - på blommor och så gillar jag Grått, men det fanns inte med i listan.
Jag röstade på Blått, Vitt och Svart
Aqvakul
23-01-2008, 11:08
Blått, min favorit, är tydligen mkt populär/vanlig. Kanske man skulle profilera sig med någon mer udda färg?
B l å
Jag älskar blått. Varför tror ni min avatar och min slinga ser ut som den gör.
Om jag går in i en affär så dras mina ögon direkt till det blåa. Om jag ska välja tapeter är de blå finast men jag måste ju försöka mig på andra färger. Nu har vi blått bara i hallen.
CITAT (Åsa E @ 23-01-2008, 09:44)  Grönt är skönt!
Sailor Pluto
23-01-2008, 12:02
Svart är snyggt överallt . Fast jag gillar grönt också, och brunt, och rött, och gult!
Bookhousegirl
23-01-2008, 17:32
Pink is the new black it goes with everything!
netaave
23-01-2008, 17:42
Grönt är min favoritfärg på kläder därför röstade jag på det. Gillar även rött och vitt. I huset är det blått, och gammelrosa i kombination med begie som är favorit.
Malva15
23-01-2008, 17:48
Jag tycker om lila och solgult. I rabatten tycker jag om lila, blått, vitt och rosa men även enbart det gröna i växten. Hemma tycker jag om mörkrött, svart, vitt och silver. Jag bär gärna blå, lila, svarta och vita kläder. Blomsterälva
Piccante
23-01-2008, 17:49
CITAT (netaave @ 23-01-2008, 17:42)  /...... I huset är det blått, och gammelrosa i kombination med begie som är favorit. Blått, rosa och beige precis som i din avatar  Den nallen passar dig perfekt ju!
netaave
23-01-2008, 22:35
CITAT (Markus_H @ 23-01-2008, 17:49)  Blått, rosa och beige precis som i din avatar  Den nallen passar dig perfekt ju! He he har jag inte ens tänkt på och nyanserna stämmer inte riktigt
Jag gillar gult som färg, men har varken kläder eller inredning i gult, knappt gult i trädgården ens... Jo några praktlysingar som vägrar att sprida sig i en glömd hörna fast jag vill! Kläder har alltid varit mest svart och grått, har nu börjat variera mig med brunt och petrolblått. Hemmet går i vitt, beige och brunt i vardagsrummet. I köket är det vitt och grått och svart. Sovrummet går i vitt, turkost och guld. Mitt kungarum!  I trädgården är det mest vitt och lila och grönt det jag planterat, sedan förr finns mycket rött och rosa. Men jag röstade på gult, för gult är inte fult! Odlas gröna nyans är ursnygg!
Calypso_bulbosa
12-03-2008, 15:17
"HJÄLP" - min favvofärg finns inte ens med bland förslagen  ... nämligen VINRÖTT!!! Älskar färgen på "allt"  ... så jag måste ibland skärpa mig o välja nåt annat som omväxling
Finns bara en färg för mej SVART!
Kan inte bestämma mig, alla är fina i vissa sammanhang/vissa dagar  . Kan dock påstå att jag inte gillar orange(utom på blommor)
moriana
12-03-2008, 17:21
[attachment=14862:Gais2.jpg]Som den hängivna "makrillen" jag är måste det förstås bli grön/svart
Rapchic
12-03-2008, 18:07
jag tycker om blått i allmänt men tex svart på kläder (och killar när jag är singel  ) och grönt är det jag dricker (=te ällskar te)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|