Full version: Köpa fröer!
mamamaggan
Har setat och beställt lite frön från Impecta och Plants of Distinction. Habegäret är ju större än plånboken så det blev att stryka ner och stryka ner önskelistan men det blev rätt så dyrt ändå.

Fast , om man lyckas med sådderna så blir det ju fint. tummenupp.gif
Wilmer
Ojdå, ska man betala för dem också. Trode det bara var att beställa whistling.gif
Gillan
Om det vore så enkelt som att bara habegäret är större än plånboken, ja, då skulle jag göra vågen yahoo.gif ...........men tala om för mig, som ändå har lyxen av att ett eget rum för mina sådder, Vart skulle jag göra av dem om jag nu skulle haft råd att köpa alla jag ville ha help.gif

Det borde finnas lagar och förordningar för sånt här rtfm.gif !
Men visst är det helt underbart härligt att frossa i alla olika kataloger wub.gif
Wilmer
Uppvärmt växthus giggle.gif Om du nu hade råd alltså....

Och, JA det är härligt.
mamamaggan
CITAT (Gillan @ 23-01-2008, 08:01) *
Om det vore så enkelt som att bara habegäret är större än plånboken, ja, då skulle jag göra vågen yahoo.gif ...........men tala om för mig, som ändå har lyxen av att ett eget rum för mina sådder, Vart skulle jag göra av dem om jag nu skulle haft råd att köpa alla jag ville ha help.gif

Det borde finnas lagar och förordningar för sånt här rtfm.gif !
Men visst är det helt underbart härligt att frossa i alla olika kataloger wub.gif

Du har väl fler rum? whistling.gif Kanske kan be någon/några maka åt sig lite så du får rum med det allra livsnödvändigaste ? rolleyes.gif

I dag fick jag mina fröer från Konnässörsklubben ! yahoo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon