Margith
Jag försöker att söka på alla mina egna inlägg, jag skulle vilja kolla exakt vad jag skrivit innan jag svarar på ett annat inlägg, men när jag går via avancerad sökning - sök på inlägg skrivna av - då hänger sig min dator crying.gif jag kommer varken fram eller bak.. vad är det för fel??? Ctrl+Alt+Del är enda vägen ur som jag begriper, först trodde jag att det var nåt tillfälligt, men nu har det här hängt med flera veckor... -cry-.gif

Är det min dator som börjar bli trött, eller är den sökfunktionen stängd, eller har jag glömt hur man gör?? help.gif
Krolliljan
Jag vet inte. Men kan du inte söka med hjälp av att klicka på pilen vid ditt namn och ta alla dina inlägg där?
Margith
Jooh, det kan jag göra, men jag söker ett inlägg från i höstas... och jag är tydligen en surr-maja utan dess like giggle.gif
Det blir alltså en väldans massa inlägg att backa sig bakåt i... i sökfunktionen hade jag kunnat begränsa antalet träffar.
Gillan
CITAT (Margith @ 23-01-2008, 20:26) *
Jag försöker att söka på alla mina egna inlägg, jag skulle vilja kolla exakt vad jag skrivit innan jag svarar på ett annat inlägg, men när jag går via avancerad sökning - sök på inlägg skrivna av - då hänger sig min dator crying.gif jag kommer varken fram eller bak.. vad är det för fel??? Ctrl+Alt+Del är enda vägen ur som jag begriper, först trodde jag att det var nåt tillfälligt, men nu har det här hängt med flera veckor... -cry-.gif

Är det min dator som börjar bli trött, eller är den sökfunktionen stängd, eller har jag glömt hur man gör?? help.gif

Om du går in på avancerat sök, skriver i nyckelord, och därefter fyller i ditt eget namn i rutan under där det står "Sök efter inlägg skickade av en speciell medlem", fungerar det inte då?

Be mig gärna utveckla om du inte förstår vad jag menar tummenupp.gif

Sorry, det är ju så du redan gjort blush.gif , .........men, just det där med nyckelord borde ju hjälpa till med att hitta rätt inlägg. Ja,ja, jag hoppas det löser sig tummenupp.gif
Margith
Ja thanks.gif Gillan, du har alldeles rätt, fyller jag i ett nyckelord fungerar det utmärkt smile.gif
Men jag vet med bestämdhet att jag förut kunnat hoppa över nyckelordet och bara fylla i "Sök efter inlägg skickade av en speciell medlem" och sedan kryssat i rutan under där det står "matcha exakt namn".. eller nåt sånt.. wink.gif och då fått upp ALLA trådar som jag själv skrivit i.
Om jag nu börjar med att skriva in mitt eget namn i rutan "sök efter inlägg av.." då hänger sig min maskin.. jag kommer inte vidare.. Ctrl+Alt+Del är enda vägen ut sad.gif
Gillan
Vad som händer när du hoppar över "nyckelordet", är att du får upp alla inlägg av den/dig du söker efter, och då får du leta sida upp och sida ner efter just det inlägget du letar efter (så tror jag att det är )

Men att du är tvungen att använda dig av ALT/CTRL/DEL, det låter mer än konstigt................Jag vet inget mer tyvärr......sorry
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon